湯姆和謝利



Tom and Jerry》。

好的動畫,不用言語。

我討厭老鼠,除了這頭叫做謝利的。

(aiya,我又懷舊了,死!)
匿名 說...

黃色潛艇

素顏天使 說...

難渡怖山car > 算啦,個 time zone 又錯了.......=_=" 披頭四動畫明珠台播果時我得幾歲,鬼識佢係乜傢伙。無共鳴。

匿名 說...

攪設計.形象.音樂.動漫.電影,唔識e套嘢,會miss好多嘢囉。

素顏天使 說...

道理上就有如有o靚妹同我講覺得赤西仁係世界上最索o既就仔一樣,無共鳴就係無共鳴。

p.s. 無共鳴 =/= 我唔識

匿名 說...

:-|

匿名 說...

http://youtube.com/watch?v=CvHHcAjqdO8

素顏天使 說...

l. loser > Casper 我細個有睇啊~~~~~ ^o^

匿名 說...

我前一兩年前前先響國際台第一次睇...

tom & jerry: 大約響我八九歲果陣,LD機仲賣緊四五千銀一部,LD三至六七百大洋一隻 o既時間,個富貴表親(依家都係)屋企一櫃都係華納 o既卡通,其中有六七隻就係 t&j.果陣恨到不得了.

不過鍾意 casper 多d,情節感人d.

yellow submarine... 以為做設計/平面 o既人都會擺佢上神枱供奉...

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates