跟進

早前差點被港女騙財的友人 X 先生,MSN 明示暗示 (不只一次) 要我寫一下跟進喎。

OK OK,寫囉。

友人 X 自那事件後的兩星期已「溝」到另一個新女友啦。(confirmed 係女友喎~)

新女友邊度識返o黎?唔知啊,我問過不過忘了。年紀相近,興趣相近,連膚色都相近,新女友乃獨立型女子,放洋廿年,有自己物業,啊,保證不會再像上一名港女一樣想呃飲呃食咯。

還有新女友乃煮食能手,久未嚐住家飯的 X 有如久旱逢金露,X 還喜孜孜透露女友餵埋佢食,喎~

你估我唔知你想我寫咩,得啦,你開心就得,好有夫妻相,快o的結婚!唔好奉子成婚就得啦~

咁樣得唔得先?
匿名 說...

奉子成婚?希望唔會

匿名 說...

恭喜 X~

匿名 說...

但我有興趣"跟進" 港女多D!

匿名 說...

討厭的港女!

匿名 說...

Wow! 請代恭喜X!

匿名 說...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates