星期日食 + 睇波 + 事記

OK,我知我 out,以家先o黎寫,有乜計?我 (office hour) 忙到仆街呀呢幾日。

食 tea,好吊詭的,澳門茶餐廳,蟹子豬扒撈麵 + 凍檸茶。



但居然幾好食!麵鹼水味唔重,豬扒很軟淋 (淋的甚至不大像肉!!),可能因為我餓,5pm,粒米都無食過。最近影o的相全部都好爆,唔知部電話 set 錯乜o野。

$30。

---------------

懶惰的家庭主婦又唔煮飯,叫外賣 pizza,試新o野唔叫 Pizza Hut 食 Pizza Box。



$108/2人餐,一個 千島汁雞肉 pizza + 一個白汁海鮮肉醬意大利粉 + 兩小兜薯仔雜菜沙律,pizza 唔錯,我覺得比 Pizza Hut 好食,但意粉就爆難食,沙律不過不失。

另外再加 $20,有兩條德國豬肉腸 + 薯仔波波。薯仔波波送到o黎已經淋晒,用焗爐返熱都救唔到。德國腸留到睇波果時再用焗爐翻熱。都 OK 囉,腸又好難會難食o既。

繁忙時段外賣要等 45 mins - 1 hr,請自己預時間。

---------------

睇波果時我捱到完場已經瞌著o左,男友呃 / 乙水 我一齊返入房訓覺,之後佢自己又走o左出o黎睇波我都唔知,錯失o左睇施丹出鐵頭功既場面,等我第朝仲懶醒一起身就開電腦 check 賽果話佢聽。-_-

---------------

NDS super Mario 好難打,轉移目標攻打 mini game,極沉迷其中一個 table game,已經玩到過o左 1000個金幣,好易玩je,同玩「幸運骰」咪一樣!



---------------

澳門茶餐廳
地址:側魚涌康怡道1 號康怡廣場(北座)地下G2舖
電話:2569 6820
菜式:港式 / 葡式

Pizza Box
電話:2515 1515 (港島區)
菜式:美式
備註:Official Site

匿名 說...

SUPER MARIO 真係一關還一關,有時分分鐘 WORLD 2 難打過 WORLD 3+.

平均來講要過版唔難(有得SAVE係關鍵,菇仔屋開得唔靚走去開過儲多D CREDIT);要去齊所有地方,集齊所有星星先頭痕!

依家打緊 WORLD 8-8,刁轉.

MINI GAME 最鐘意彈丫义,唔駛諗又唔駛顧住 GAME OVER.

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates