自己做‧玫瑰鹹蛋



早陣子買了蘇三的《三餐》(含食譜),裡面有一道菜名叫玫瑰鹹蛋,是自己醃製的鹹蛋。材料做法皆簡單,花的倒是耐性。

材料:雞蛋 3 隻,鹽 200 克,水 300 毫升,乾玫瑰花 2 克 (我增加至 6 克),密實樽/盒乙個

因為是第一次試這個食譜,為了準確一點,我用了電子磅和量杯量度份量的。

做法:

1) 雞蛋抹乾淨備用。

2) 水煮至大滾,加鹽,攪勻成高濃度鹽水。略為置涼。

3) 輕力放雞蛋於鹽水中,加玫瑰花。

4) 存於密實樽裡面,浸 15-20 日。(我浸了20日)

醃好的鹹蛋就是這個模樣。浸夠時間就要取出,不可長時間泡在鹽水裡面,否則會過鹹。

吃的時候,打蛋於碟上,水滾後隔水蒸 2-3 分鐘即成。可以下一兩滴麻油去吊起味道。

自己醃的鹹蛋,新鮮浸製新鮮吃,蛋黃軟糯,不是一味的死鹹,再加上是自己做的,特別美味。

建議食用期-
放雪櫃可擺 1 星期,因為無防腐劑,新鮮吃的比較安心。





Meling Lam 說...

多謝啊! 我唔怕o架~ 只係怕我下星期會 out of town, 怕唔怕太遲拎來吃會唔襟擺o架?

素顏天使 說...

apple > 你幾時飛? 有無收到小 P email? 星期六朝早如果你 join 我o地就一齊去啦. 我驚得我一個好 odd.

鹹蛋可以擺好耐啦. 放雪櫃就擺成年都得. 有道菜叫壓歲鯪魚都係就咁用鹽醃, 要擺一年先食o添o架!

如果你仲我就留兩粒比你同老公試下啦, haha.

Meling Lam 說...

我星期六去啊!

冬冬 說...

D鹹蛋有冇玫瑰花味架?

素顏天使 說...

冬冬 > 蘇三個食譜寫話有, 不過 be frank, 我唔多覺. all and all 自己整鹹蛋是一回十分過癮的經驗.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates