送!送!送! Nokia X6 或 請你睇 Twins 演唱會

相信各位最近在港鐵或者巴士站的廣告燈箱,都會有見過這個 Twins 再次二合一復出的「Nokia舞樂作動Twins人人彈起演唱會2010」宣傳海報。如果你是 Twins 的 fans,又同時間是 Nokia 手機的用家,就有機會贏得免費演唱門會或者最新推出的 smart phone Nokia X6!據知現開的場數,所有門票都已經全數售馨。正所謂一票難求,仲要係「壓續場 HKD$480 x 2 (即最貴果隻!)」,真是想買都買唔到,要抽先抽得到呀!

申延連結 -- 「Twins人人彈起演唱會2010」Facebook fans page

至於 Nokia X6 手機就更加吸引啦,這個是 Nokia 推出的最新型號 touch screen smart phone,市值 HKD$3,598 o架!

抽獎辦法超爆簡單,由即日起至 2010 年 3 月 22 日,Nokia 的手機用戶立即登入「www.nokia.com.hk/play」,下載 1 個好玩本地手機內容,譬如容祖兒的就會是 theme set+鈴聲+MV,又或者不同的 mobile game 譬如跳舞 game 「Dance Fablous」(手機版「勁舞團」?),全部都是免費。再填寫 Nokia 會員名稱 + 聯絡電話就 OK 啦!詳情可以 Click 去呢度睇睇。

睇阿 Sa 同阿嬌示範玩 Nokia X6 和 Twins 主題遊戲,想看更多 Twins 或者 Nokia X6 相關片段,可以 click 入「http://www.youtube.com/nokiax6hongkong」Youtube channel,除了電話功能示範,還有很多不同歌手的最新 MV預覽等等。

譬如有這隻我近期至愛大碟,王菀之的《On Wings of Time》,她的最新MV《小團圓》。

得 30 秒當然「唔夠喉」啦,上「http://nowplaying.nokia.com/hk」就可以睇足本 MV 睇餐飽,還可以免費 download 她的手機主題 + 鈴聲喎!

覺得還未夠?不緊要,因為 Ovi Store 上面還有大量的不同款式的免費 mobile app,總有一款適合你玩的呢!
匿名 說...

i'm your blog fans. 不過我不欣賞鐘欣桐的工作態度及無禮貌!

素顏天使 說...

匿名 10:34 下午 > 比條生路人地行下啦......佢又無得罪你 je 係咪?:)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates