《獨家試愛》



遲來的觀後感。

寫得《得閒飲茶》無理由唔寫《獨家試愛》,方力申打方力申,仲要係同戲種,我相信香港電影史上都唔會再出現。

如果要比較,咁《獨家試愛》的確好睇過《得閒飲茶》,起碼個結局夠「破」,我睇好多人寫呢套戲o既評語都唔鐘意個結局唔係大團圓,但係講真,我依家仲記得反而係因為最尾果個 twist。

如果用 Stephy 打爛碗果場戲做分水嶺,咁上半好過下半好多,打爛碗果場戲 Stephy 做得的確唔錯 (if,唔係 導演教佢 /劇本有寫 的話),方力申表現普通,太正氣靚仔樣,我好難代入佢落個角色度。

仲有,套戲拍得吳佩慈好醜樣,點解要逼佢講o的唔鹹唔淡廣東話?個角色都寫佢係教普通話o架啦,講普通話咪就得囉!不過佢都唔適合拍戲,因為佢都無戲,做下紙上明星咪算囉。

---------------------------------

我都唔知道,由幾時開始,專一已經唔係兩性關係中o既 compulsory,變成 optional。

可能我真係 out o左。

所以,thanks god,比我搵到一個同我一樣用舊世界 standard 拍拖o既男朋友。
匿名 說...

最憎o既三個人一齊拍戲....妖!

匿名 說...

還記得少女標本嗎?

素顏天使 說...

難渡怖山car >

徐懷玉,陳綺貞,吳佩慈,同埋 李心潔

丫嘛~

匿名 說...

當年阿九頭身個肺好似無咁大個噃,唔通又係 PAAG?

素顏天使 說...

難渡怖山car > 不如你話比我聽有邊個忽然大胸/忽然靚o左好多o既女星唔係整出o黎o架啦~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates