公德

今天我們來談公德。



不知是否太古坊上班的人士(自以為)特別高人一等。

在這裡上班近一年,乘電梯,站在近門兩旁的人永遠也不會按關門掣。

無論是否明明電梯只剩我倆而我又站在老遠的角落,又或是我兩手都拿了東西。

特別是那些以為自己好靚其實又唔靚的 OL / 穿 suit 的高層樣男女人。

乘電梯時人人平等,我又不是「你條仔」,你又不是我老闆。

你挑了站近電梯門口的位置,請記得替人家按一下電梯。

--------------

女廁。

明明女人是坐著如廁,我不明白為甚麼可以尿濕廁板 (甚至地板)。

當然如果你生殖器長的有問題,不能怪你。

但是請你離去時用廁紙抹乾淨,囉。

還有,PMS 用後的東西請捲好才扔掉,我沒興趣知道你今天流量是多少。

我甚至相信不只一人這樣做,因為每個廁格都有這樣的情況發生。

當然這些不算誇張,我以前的公司,廁板上面有黑的連抹也抹不去的鞋印。







可人人外表看來都文明無比。
匿名 說...

I agree with the 'lift' case..

Thank god that someone agrees..

What's really in their mind? Or they keep dreaming their whole life?

w.

匿名 說...

極度同意!!!真係好乞人憎!!佢仲要望吓你,睇你做乜仲唔"GUM"制,遇到呢D賤人我會同佢鬥唔"GUM"!!
我有時真係唔明,乜女人真係可以咁污糟?我見過成大條血跡响廁所板,仲有好似痾完血咁,臨走果時可唔可以再望下沖乾淨未呢?"GUM"多下水制唔洗死囉,真係難為清潔阿姐!!!

匿名 說...

你公司D人都好高貴 GA BOR

匿名 說...

You know the lift case happen almost every where in Hong Kong. As well as the toilet case. They just don't have the knowledge of MANNER period.

匿名 說...

仗義每多屠狗輩
知人口面不知心

匿名 說...

我見過有D高貴人去完廁所唔洗手

素顏天使 說...

w. > 可能佢以為人人都係佢條o靚/佢隻狗, 寫文當日我食完 lunch 搭 lift, 同 lift 三個西裝中坑都係咁, 仲繑埋手.

calbee > 係, 洗廁所 (盡責果o的) 好慘!!!!!!

lu lu > 冰個冰個冰個?? *o*

匿名 說...

我次次都"GUM"制ga~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates