生日飯(二) 飲呀~



世盃期間,都有o的酒吧唔裝有線無波睇,譬如我朋友呢間。

理由係:「你都痴線,陣間引埋o的直人上o黎咪仲死!」

都o岩,始終足球真係一項十分之直o既運動,gay 佬們都係比較愛舉鐵打羽毛波。

食完飯,上o左去飲o野,飲下o野又吹下水想下當年(都兩三年je),玩下骰盅唱下K,飲下飲下,一個人飲o左成 jar 芝華士溝綠茶(一人一jar),搭多杯 cosmo.,唔醉,但係好飽。一溝少少酒,今日個頭就赤赤痛。

不認不認還需認,年紀大機器壞,飲到 3.30am,幾條友仲「說」我落 Search,我頂唔緊啦大佬,聽朝仲要返工。你估以前,飲到 7am 食埋早餐先返工o既生活咩。

唉,真係好耐無蒲,我唔愛 Volar,唔愛喜喜,但我掛住 PP(Propaganda),你話係咪痴孖根?

多謝 J 請飲o野,飲酒仲貴過求先餐飯啦真係~
匿名 說...

我中六第一次同朋友去蒲, 就係 Propaganda, 咪話唔邪.

素顏天使 說...

apple > 第一次去蒲就已經係 G bar? 犀利喎!!!

匿名 說...

果時唔知o架. 有個女仔帶我上去. 令我以為LFK d 吧多同志係正常!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates