Happy Hour

返o左呢份工咁耐,都係第一次同o的同事去 Happy Hour。

只係幾個比較熟o既同事,有我啦,PM啦,H啦,R + A伉儷啦,最後當然有主角 D,因為係佢約o既 farewell 局嘛。



選址公司樓下間愛因斯坦吧,雖然無波睇,但人一樣好多,人鬼客路 50/50。最近新裝修過,環境算係附近幾間 bar 之中最靚。



杯 Lemon Sqaush 酸到仆街,早知飲啤酒,其他人都係一人一支啤,另外再叫o左碟雞翼。

爆笑小插曲一單,飲飲下忽然有幾個警察叔叔充當 PR 宣傳唔好酒後駕駛,玩下o的小遊戲咁啦,我地推舉o左最近o岩o岩一剔過考到車牌,但係個牌仲未到手o既PM氏出去表演吹波仔,正!




至威係你啦,牌都未有就吹波仔啦!



本小冊子都幾鬼馬,係o的人體穴位圖。

Happy Hour 買一送一,甚抵。我見o的 dinner set 有三個 course 都只係 $110 左右,可以一試。

買單 total 約 $370。

D,祝你去 Bali 玩得開心o的啦,long vacation,正爆啦~

-------------------------------

Cafe Einstein
地址:側魚涌糖廠街33號地下
電話:2960 0994
菜式:西式 / 酒吧
匿名 說...

好攪笑喎! 吹波仔......嗯....個gimmick幾好喎! 又可以幫助宣傳!!

素顏天使 說...

shogunb > 恭喜!!! 你留到言啦終於~

匿名 說...

pattttttttttttttttttttttttt!
終于可以登錄了,真的要用代理服務器才可以.
高手朋友真的是高手,呵呵

...另外,我想轉回原來的blog地址,能不能修改下呢?http://www1.tianyablog.com/blogger/view_blog.asp?BlogName=fengcheng

匿名 說...

竟然忘記留名字——t.c.

素顏天使 說...

兔叉 > 改了, 因為分家了嗎?

實在太好了啦, 可不可以說一下甚麼是代理服務器呢??

匿名 說...

wow....D resigned

素顏天使 說...

lulu > 係呀~ 你無收到風咩?? 另外 game 果邊 T 都走o左咯. 早 D 兩日.

匿名 說...

代理服務(伺服)器 proxy server
A <-> B (no proxy)
A <-> P <-> B (P is a proxy server)
To counteract blockades(in China) based on IP addresses.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates