[轉貼] 香港與國內女子不同之處

這是轉貼,請先閱讀一遍。

--------------------

香港與國內女子不同之處

01 .前者識搵錢:後者等人俾錢

02 .前者只想搵一個老公養:後者要搵幾個老公養。

03 .前者肯同老公供樓:後者無諗過要供樓。

04 .前者無錢,點都靠對手搵錢:後者無錢,香港政府俾錢。

05 .前者性伴侶少,花式唔係好曉: 後者性伴唔少,花式新招樣樣絕招。

06 .前者乾淨淨:後者驚有性病。

07.前者五百呎樓同你慳到似隻狗:後者五百呎樓嫌細唔肯入門口

08.前者大肚返工迫車迫到四圍嘔:後者坐嚮屋企馬桶侍候。

09.前者家庭開支兩人支撐:後者家用唔洗旨意減。

10.前者返工前湊返學,放工接放學,之後仲要去買餸: 後者送完返學 unun 腳,嘆茶或者打麻雀,之後先去買棵蔥。

11 .前者辛苦想同老公呻,老公一早去左訓: 後者揀定睡衣同 pose ,老公仲答幾多分。

12 .前者 " 老公幫手洗碗得唔得?",老公話你唔賢良淑德:後者洗碗洗咩咁鬼急?聽日洗都仲得。

--------------------

先申報,我是個地道普通香港女人 (25歲還可以稱呼自己做女仔嗎?),不是國內出生/長大的。

寫的人,明顯,把國內的妓女,跟國內的女人混為一談。不是所有國內的女人都是妓女的,也不是所有妓女都來自國內的,寫的人實在無甚常識可言。(on the other hand,如果你同意,那麼你跟這作者也沒甚麼分別)

無錯,很多國內的女人都貪錢,但你敢講你無幻想過有錢可貪?可能層次不同?你貪的是從彩虹村搬到加多利山,最少也要找個年薪兩百萬的男人;國內女人貪的是從陝西山區搬到香港的屯門罷了!因為你貪的是加多利山,所以你自覺層次不同,然後自覺是很高尚?人家實行了,找到個香港男人嫁,妳就來咬牙切齒一番?

而且看起來後者的生活也實在是作者朝思暮想的。有老公養,住 500 呎以上的大屋 (作者可能不曉得新樓的實用面積只得 7 成,七除八扣下最多只剩 300 餘呎),有人服侍,嘆茶,打麻雀,碗也不用洗,玩小情小趣買睡衣老公還會打分數。哇~ 這不是理想的女人生活是甚麼??

至於性,看來作者的思維還停在民初,以不曉得性知識玩花式為傲,無言。
匿名 說...

讚!
這年頭有獨立思考分析能力的人愈來愈少了,大部分都隨傳媒波逐流。

匿名 說...

我敢講絕大部份香港男士都會認為國內女子(非妓女)比較好,原因並非國內女士出眾而係港女(佔大部份)真係太過差勁同最要命是那自以為是的個性!

素顏天使 說...

難 > 其實你一日要睇幾多個 blog?? 我去到邊都見到你 message!!! 好勁!!

無名氏 > 如果我係香港男人, 我唔會特登棄香港女仔揀國內佳麗, 我仲相信香港女仔係有好o既. 只係睇你好無彩o者.

不過話說回頭, 遇著個熊黛林咁款的話, 命都比埋佢啦大佬啊~

匿名 說...

It just happens we have some common blog interests, 所謂英雌雄(!)所見略同。你都唔弱丫,女仔之家,膠登都啱!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates