X'mas Best Buy (其實係我想要)





強烈推介,Wii Fit!

今日公司有同事帶了回來玩 (敝公司文化之一,是不是好羨慕呢,嘿嘿),不錯不錯。除了可以在家做 Yoga 之外,還可以玩呼拉圈啦,滑雪,頂足球等等的小遊戲。

跟據坐我隔鄰的 PM 報料,Wii Fit 連 game 一隻套裝現賣炒價 HKD$9XX,但相信過了聖誕都未減價。正價約 HKD$6XX,於 12 月 1 日起全球發售中。

不過我連 Wii 都無喎,有無人想買比我呢?嘻嘻嘻。

*********

講起打機,除了每日花上最少一小時玩 NDS 的《Animal Crossing》之外。現在還沉迷玩《Cooking MaMa2》(英文版),唉,一日咁少時間點夠用?
宇宙人 說...

我有預感個所謂體感o既精密度同 Wii sport 差唔多 (其實 Wii d game 都係差唔多), 求度奇奇 fing fing 下都當你打中.

匿名 說...

Hello..有o的奇怪添無啦啦留言比你,哈哈~
其實我一路以o黎都有睇開你個blog架,但一直都無留言,但今日睇到你話最近煲緊"cooking mama2",我即時想留言囉,因為我最近都煲緊嘛....唔知你打成點呢?拎哂金牌未呀?
丫~仲有一個問題呀,唔知你積積有無勁甩毛呢近排?因為我隻貓勁甩毛呀...唔知關唔關天氣事呢....

nepenthe 說...

Wii Fit 確係全城期待,我都好想玩呀!據聞跟住做係真係會好攰,瘦唔瘦到就見人見智喇!
男友最新報價,旺角已跌到7xx,相信仲有下調空間,跌到 6xx 可以即買!順便買埋 Wii 囉,聖誕喎!開 party 有部 Wii 開心好多架喎!而且到時我地可以仲係 Mii Chanel 度見面添!!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates