CND Shellac Nail

話說早前試了一個新玩意。本來打算去找我的相熟美甲師 Macy 重新做 Gel Nail,因為我養指甲養夠時間,休息夠了。打電話預約時間做甲,這時 Macy 向我介紹一個最新的美甲玩意,是剛抵港的 (美國是今年四月推出),最愛嚐新的我當然二話不說就去試了。

Creative Nail Design (CND) 出的 Shellac Nail,質感似 Gel Nail 但比 Gel  Nail 薄得多!(老實說比我自己塗的甲油更薄!) 有足夠硬度可以保護真甲,鏡面效果,不怕刮花,最讚是不用磨甲,但可以 keep 到 2-3 星期!



在美國很多的媒體也有報導。

可以看到質感是很薄,我覺得比之前流行過一陣子的 Soak-Off Gel / Calgel 更勁!因為連拆都是完全不用打磨!只是用普通的洗甲水就自己卸到!好開心!!!這個紅色勁實,超靚。

介紹一下「製作過程」,其實跟塗普通指甲油差不多,不過中間多了照燈的程序,但時間很短啦。首先是塗上面的 UV Base Coat 一層,照 UV 燈 2 分鐘;再塗顏色層 UV Color Coat (這個質感很薄的,跟 Gel Nail 的物料不同),照燈 2 分鐘;最後再塗上 UV Top Coat,照燈 2 分鐘。就已經大功告成!!!整個做 Shellac Nail 加上修甲的過程可縮短至 30 分鐘!(平常做一次 Gel Nail 都起碼要個半鐘「走唔甩」......)

缺點方面是香港暫時來說是顏色選擇比較少 (這個是直接跟香港代理取貨的),譬如 Macy 的店也只入到四隻色,其他顏色要等到九月才陸續到港。除了做凈色甲之外也可以加上閃粉,貼石也是 OK。近年流行的美甲也是以簡單清爽為主,所以日系滿手 bling bling 甲的女生這個就好像不大適合了。

如果有其他顏色,就可以如上圖般做顏色混合 (照片取自官網),有好幾款也不錯。

(抱歉拍照的時候相機沒電,這個是用 iPhone 拍的.....)

真人示範拆一次甲,方便到極點。從左至右圖解:
(一) 首先拿一塊沾滿普通洗甲水的濕棉花,蓋著指甲。
(二) 用錫紙包住穩定綿花,「醃」10 分鐘。*時間可長不可短,不然溶解力不足。*
(三) Ta-da!完成!整塊 Shellac Nail 自動脫落又乾凈,連捽甲的力氣都不用!剩低少少就用棉花抹走便可以。不用磨不用刮不用推。

CND 也有出所謂的專用洗甲棉手指套,索價 HKD$80 一份 (只可拆十隻手指)。但是上面這個拆甲方法又方便又便宜啊!也不用特別回去找美甲師拆甲啦~

價錢方面,其實比做 Gel Nail 還要便宜一點點,HKD$320 / 手 (連修甲),HKD$450 / 腳 (連修甲)。

也有人問整套買幾錢,可以在家自己做,我代為問了一下,這個則暫時未有定價。但注意做這個 Shellac Nail 一定要一套買 (UV Top Coat + UV Base Coat + 三支 UV Color Coat),還要家裡有 UV 燈機 (這個有平有貴,但我還是那句,國內有些出品不是太靠得住,不要貪平)。就好像有點貴,還是光顧人家服務我好了~ 嘻嘻。

讚!狂推啊!

----------------------

Handsup Nail
地址:香港天后蘋果商場 1/F 88 號店
電話:2806 0316 (建議預約)
營業時間:12noon - 8pm
備註:Official Site - www.handsupnail.com
閃閃星小藍 說...

Soak-Off Gel / Calgel 都係用洗甲水就可以卸~
不過可能會硬淨過呢隻呢~


啲色都好靚喎

素顏天使 說...

閃閃星小藍 > 但係 soak-off gel / calgel 拆果陣係要用專用卸甲液,Shellac Nail 就係用屋企支洗甲水就得,唔洗返去揾人拆。

兩者浸泡過程時間都係比 Shellac Nail 長。同埋 soak-off gel / calgel 拆果陣都係呈一塊塊狀,要用棒仔推咁就有機會刮返花個甲面,Shellac Nail 拆果陣係會成塊就咁溶左,零 effort。

另外兩者既照燈時間都比 Shellac Nail 長好多啦,同埋呢,兩者都厚過 Shellac Nail 好多架。Shellac nail 係薄但佢比兩者都要硬身~

素顏天使 說...

閃閃星小藍 > 仲有就係佢好玩就係好玩在有部 UV 燈機自己都做到,真係同就咁搽甲油一樣!

Bobo 說...

YEE...勁woo, 唔洗磨甲又可以keep咁耐!!!
會一試, 試完影相你睇啦~~~ heheee !!

Suki Y. 說...

hello 素顏,

嘩你用個隻紅色好靚呀! 一直唔鍾意搽指甲油就係因為怕整花,呢隻唔洗磨甲又唔怕花好方便!
大概可以KEEP到幾耐呢? 一個月左右?

素顏天使 說...

Suki > 2-3 weeks la~

匿名 說...

這種是否只可做真甲的長度, 不可以extend長度呢?
wing

素顏天使 說...

wing > yes, 駁唔到甲. 除非用 gel nail 做底駁甲 (不過用得 shellac nail 都係唔想磨甲 je.......)

閃閃星小藍 說...

艾也... 我岩岩先買左OPI 既SOAF OFF 咋... 嗚...

呢隻好似好好好多咁喎
唔知一套幾錢!

素顏天使 說...

閃閃星小藍 > per bottle should be around HKD$400 but buy a package will be cheaper.

hahaha so I find the nail stylist to do rather than buy a set at home la, ho expensive.

yi_chloe 說...

睇番你之前話吾知essie 製的good to go!邊到有得賣,我記得元朗好順福商場有得賣a,但吾知對你泥講會吾會遠左d呢?!我見到d指甲就想剪短,自己覺得指甲好醜a!池本刷子出品護甲油筆,指甲會吾會生得快d?我吾想d指甲感短同想指甲見得下人~thanks

素顏天使 說...

yi_chloe > haha 元朗真係太遠,不過我揾到有的拍賣網有得賣都 ok o既。護甲油同指甲生得快唔快無乜關係o架喎,指甲生得快唔快係同身陳代謝有關。想指甲見得人就可以勤的修甲呢。:)

Cat 說...

I also did Shellac 2 times here in Toronto. I did it with the lightest color they have. I like the fact that it doesn't chip at the finger tips, but if the nail stylist put the polish too close to my cuticles, it will puff and chip from there.

Also, my salon took Shellac off by soaking my fingers into acetone polish remover for about 5 minutes. Then just use a wooden stick to gently scrap it off.

Sh 說...

I've been doing this for at least half a year and always last for 3 weeks. do it at some place in lam tin only cost less than $250 if join a 5 times package!

queenmary 說...

多謝您啊!
剛剛做咗CND,正為拆甲惆悵.....幸好遇見您!!!

Unknown 說...

請問 color coat 是什麼時候用?
top coat之後嗎?還是指甲油之後?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates