是日新聞精選 20060116



顏 福 偉 唔 恨 垃 圾 獎


有 「 白 花 油 王 子 」 之 稱 的 顏 福 偉 , 前 晚 在 灣 仔 出 席 一 慈 善 音 樂 會 , 他 表 示 農 曆 新 年 一 如 以 往 會 到 緬 甸 打 坐 靜 修 ( Patricia 按:嘩哈哈哈哈哈~ 世外高人!) ,更 謂 自 己 雖 然 單 身 , 但 由 三 十 歲 開 始 已 經 派 利 是 。


自 誇 歌 曲 受 歡 迎
提 到 現 時 是 各 大 樂 壇 頒 獎 禮 的 高 峰 期 , 熱 愛 唱 歌 和 出 碟 的 他 可 會 想 獲 取 甚 麼 獎 項 ? 顏 福 偉 即 時 驕 傲 地 說 : 「 有 代 表 性 o既 獎 咪 恨 , 冇 代 表 性 o既 獎 , 好 似 一 塊 垃 圾 膠 咁 , 丟 o係 街 都 冇 人 執 啦 。 」

問 顏 福 偉 哪 些 獎 項 是 他 口 中 的 「 垃 圾 獎 」 , 他 即 時 縮 沙 說 : 「 唔 方 便 講 ! 」 至 於 哪 些 有 代 表 性 ? 他 亦 不 敢 多 講 , 只 說 : 「 唔 好 講 喇 ! 」 他 更 即 時 轉 話 題 , 稱 自 己 的 新 歌 其 實 好 流 行 , 平 日 行 山 時 , 經 常 聽 到 小 朋 友 邊 行 邊 唱 。 ( Patricia 按:我肯定佢行山撞邪!)

採 訪 : 梁 錦 雯   攝 影 : 陳 俊 強

──────────────────────────

特別加插 ─ 顏福偉有o野講!笑到我流眼淚!:em_34
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=568027



福仔~ 福仔~
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates