金雀餐廳

金雀個老闆如果都有份上各大樂壇頒獎典禮o既大舞台的話,我諗佢一定要多謝王家衛或者張叔平。

要不是《2046》(定係《花樣年華》呢?anyway) 曾經響度取景,令佢無端白事變成旅遊名勝,我本人相信,佢一定執o左九世,好幾年前未有呢部戲o既時候o黎過,邊有咁多人o架o者?

求先 8pm o黎到,要等位不特止,仲要 book 添呀!!

o下??book 檯?我以為自己去o左 amber。

當然我咁講可能刻薄o左,其實金雀就唔係唔好食,只係,呢o的老牌豉油西餐廳o黎講,佢唔算係好得果批o羅~

咁點解o黎o左?因為太平館無位 and then 條街又太凍 (得 9 度咋!),that‘s it。

同男友要o左兩個特餐,因為之前隊o左個士多啤梨窩夫尚未落格,特餐響眾餐之中係份量最細。


最典型的牛油餐包同埋羅宋湯,唔難食又唔特別好食。個湯有好多菜。


男友食黑椒牛柳,ok啦~


我食燒汁西冷扒,其實都唔差,幾差都差唔過皇后餐廳。的薯條好吊詭 (我要快o的玩殘吊詭呢個字),係完全唔脆o既,似係就咁解凍完就隊落個鑊度蒸咁!哈哈哈哈~


唔知點解好鐘意o的套餐有雪糕或者羅拔臣粉開o者喱送,其實都唔係好食 (牛奶公司雲呢o拿雪糕可以有幾好食?),但係有我就覺得好抵o羅成件事,唔好問點解。影相果時食o左一啖先記得影,溶溶地。

連餐飲 咖啡 或 茶,兩杯。

呀,我覺得服務好o左,o的阿叔有禮貌o左,好事。

埋單連加一$150。

p.s. 見門口有個大 menu 寫住有個「2046 2人套餐」賣 $204.6,lol。

------------------------

金雀餐廳 (嘩哈!個英文名好型!叫做 Goldfinch Restaurant Ltd.)
地址:銅鑼灣蘭芳道13-15 號地下
電話:2577 7981
菜式:港式西餐 (?)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates