買定唔買?



本來都真係無諗住買。

直至早幾日基佬友人 D 歡天喜地咁比o左《POP STAR》個 MV 我睇...
(佢係真係蹦蹦跳咁拎比我o架喎!又,D 身高六呎,十分大隻!)

不得了!不得了!真係 cute 到暈!可愛度爆燈!:em_35

尋日食完粥去 188 問,諗住:$100幾蚊都豪比你啦,話晒都DVD。
(雖然本人買親呢o的 MV DVD 返屋企下場多數係封塵居多。)

點知,原來完裝 MV 只限日版先有,港版淨係得佢個 live。

咁 CD + DVD 日版《愛歌成痴十週年精選集》係共銀多少呢?

答案係 ─ HK$320!

買定唔買好呢?

暫時唯有睇住 official site 內o既 preview clip,止住渴先啦~
http://www.sonymusic.co.jp/Music/Arch/DF/KenHirai/DFCL-1333/index.html

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates