[TV] 日劇《危險的姐姐》



好友 apple 的推介。

看了第一集,的確都幾好笑。

伊東美咲得到 Dior 的 sponsor 做她劇裡面的部分戲服。

靚到爆!

雖然我對於果個男主角做伊東美咲弟弟的森山未來實在...唔係好接受到...:em_36

可能我o既審美眼光依然十分舊世界兼上一代。

果o的眼細細,個樣無咩 character o既,真係...唔掂喎。

果o的 周杰倫 呀,Rain 呀,人名合一o既 Seven 呀,好驚喎。睇雜誌, 咩年代呀?無啦啦除衫露點,或者 露 C 字頭品牌底褲邊叫做 sex appeal?幾廿年前,蔡一傑已經做o左呢o的o野啦,撞鬼。

我每次見到o的 kawaii 少女們尖叫話佢o地靚仔,都無不能自控地皺一皺眉。

啊~ 仲有,片尾曲係平正堅o既《POP STAR》啊~

(20/1 晚按,已經極速睇完第四集了,越來越好睇喎!)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates