有貓的生活 (20060528)

林積積最近甚少響我個 blog 嚗光。

無他,只係因為實在無咩值得 update,積積一樣咁鐘意打人,一樣鐘意偷o野食,食鹽蛇食蟑螂,都係咁啦~

今日有o的新o野,值得分享下~ 順手增加個 blog o既人氣,實在大家比較關心貓多過人。

事件 (一)

我唔知人地o的貓有無我果隻咁鬼為食,我隻貓今日偷o左一個杯麵!!!


罪証!!!

係我男友搵林積積果時,響梳化底發現o既。

傻仔貓!!你都無滾水!!!~

-------------------------

事件 (二)

影到林積積另一個朋友仔白貓囡囡~ 林積積見到佢果時嘈到癲o左~


仲懶潮影到林積積個 high 樣擺埋上 Youtube 添呀!嘩哈哈哈哈~

(片段已刪除)

你睇下林積積 high 到喪擺尾呀~~~
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates