Vintage

私人無聊笑話乙則。

鄙人生日將至,男友正在苦惱買甚麼來取悅我這煩友。

我想要o既o野係好多呀,但係我唔想生日又收 AV 產品 (e.g. iPod,uZap窈窕魔師,PDA,W810i,NDS lite...etc),我唔想做 AV 女。

男友有日無聊講開,佢話,

「唔!我諗到送咩比你啦!就係 Vintage o既...」

(當時我仲以為佢會話 Vintage 手袋,等我仲懶開心咁笑晒)






「Gameboy」

頂!:em_36


(理由係-1. 我鐘意 vintage o野 2. 我鐘意打o的低能舊 game e.g. 孖寶兄弟 / 俄羅斯 ..etc)


不過各位放心,佢搞爛 gag je~

:em_48
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates