中式飯局一二三

中式飯局 (一)

星期四,高層同事 P 自掏腰包請飲茶,慰勞慰勞,15個人一大圍。同事選址好彩集團集團旗下彩雲軒。





擺滿一檯o既點心式o左三四輪,好誇!點心質素中上,不過份量比較細,炒粉麵相對地略為遜色。



湊巧同事 I 生日,叫o左一打壽包!好巨型!!!!
(製作需時 20 mins )

服務一般,冷氣極度強勁,記得帶備外套。

再次多謝 P 請飲茶。

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

中式飯局 (二)

星期六,同阿媽食母親節飯,阿媽話煲落湯,細佬又o係屋企,OK,同埋男友一齊返屋企食飯,阿媽煮,男友買o左燕之家即食燕窩比我阿媽。(因為臨急臨忙 :p)

重病中,叫阿媽煮得清淡o的,阿媽結果煮o左呢o的......



腐乳炒通菜,豉油王煎雞翼,超鹹豉油蒸多寶魚,白灼蝦配辣豉油,花膠茶菇藥材豬骨湯 (但係落o左好多鹽......)

吹漲!

所以我食得好少,飲o左兩碗湯就罷.......你唔怪得我呀!

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

中式飯局 (三)

母親節正日,同男友屋企人飲茶,男友 daddy mummy,阿哥再加細佬連埋我六個人,世伯等我o地等得太耐(?)自己走o左去拎位飲茶,男友屋企附近一間屋村酒樓。新裝修過所以都 OK o架~ (其實呢,我o地 book o左龍華酒店不過我就梗係唔出聲啦~)

我買o左老行家即食燕窩比伯母。(因為臨急臨忙 :p)

因為都仲係病緊,所以我都係食得好少,點心水準都唔錯~ auntie 勁夾o野比我食,嘻嘻嘻~ 男友哥哥埋單比錢。呢餐其實係臨時臨急搞出o黎,所以今個禮拜二 (唔打風的話) 應該會食多次咁lor。

--------------------------

彩雲軒
地址:側魚涌英皇道 979 號太古坊德宏大廈二樓
電話:2590 9398
菜式:中式

家樂大酒樓
地址:沙田沙角村沙角商場3樓38號
電話:2647 7901
菜式:中式
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates