露比星期二

星期六晚,去o左太古城 UA (MCL 康怡亦一樣)見到《The Wild (港譯:獸猛猛奇兵)》得粵語配音版,失望。唯有早o的食飯再返屋企煲下 VCD 好過。

男友與我都是美式 Ribs 愛好者,極喜歡食排骨,於是就去o左好一陣子無去o既 Ruby Tuesday。

太古城分店有個自助 salad bar,選擇唔多,但係因為我極度想食菜,兼且貪得意,就要o左一個。main course +$48 (1 time) / 散叫 +$88 (2 times)。


唔...同男友之二人合作製成品,頗肉酸,我見到有個師奶好勁,$48 砌夠佢 $98 咁大碟!因為我鐘意食生果所以淨係落o左好多生果,嘻~


half rack honey BBQ ribs,$168。此處水準甚高,我個人覺得好食過 Tony Roma's o添~ 另外伴碟o的薯條廚房落鹽重手o左,好鹹。


茄蓉蜆肉扁麵,又係得手,入口有濃濃海鮮氣息,兼且超級大碟,食唔晒,結果要打包一o的返屋企。

再加兩杯 coke light,無限 refill。

環境方面,比較嘈係好正常,只係我唔明點解o的家長會同o的細路坐吸煙區??服務都唔錯。

男友講笑叫我寫食評果時千奇咪寫個價錢出o黎——因為都幾戇居,total 連加一 $484!!! junk food 都食成 $500,連個 waiter 埋單果時都問o左我地三次有無 discount card,um....無喎,點知o者~ 有無人知點「手羅」o架?

-----------------------

Ruby Tuesday
地址:側魚涌太古城中心5樓505號舖
電話:2907 1133
菜式:美國
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates