入急症室"禁"緊急制

你試過個肚痛到行又行唔到, 坐又坐唔到, 企又企唔到, 痛到2分鐘內可以流晒冷汗全身濕晒未?

尋晚 12am 開始無原無故痛. 我以為無事, 照訓.

5.30am, 頂唔順, 痛醒. 拍醒男友, 即刻一齊牙又無擦面又無洗咁飛的去急症室.

司機大佬話最近我屋企係灣仔戴麟趾, 是但.

6am 急症室無人. 所以唔洗等.

照 X-ray, 驗尿, 但係因為下腹痛成因有太多可能, 最後仲要留低小便樣本 (要飲 20 杯水!!! 我入到第 8杯半 已嘔咁o的出o黎).

醫生初頭話不如入院觀察. 我唔肯. 拎埋o的藥返屋企訓覺好過. 男友請一日假照顧我. 感動.

o野一o的都食唔落. 食藥, 狂訓. lunch 男友買o左雞粥比我食. 食左半碗, 又訓過.

o岩o岩先起身, 好o的, 無咁痛. 起碼坐到.

-------------------

13/5 8.30am 後按.

已經好返好多, 訓得太多所以好早就醒左.

尋晚食o左碗男友外賣美味腸仔火腿米粉之後, 腹痛肚漲已經好返好多, 今朝依然痛痛地但係終於行到路啦.

多謝各位有心人留言, thanks to all.
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates