旺角出血誌

尋晚因為有o的事要去旺角搞,點一知去到已經過晒鐘,激死。

十年唔去一次旺角,一去,仲要係我自己一個去,即刻出事。




係咁勁買o野!

買o左燒碟用 CD-R,一堆細件o既 cleansing foam 同 toner 做 gym 用,一盒 Olay 保濕 mask,一件衫,一抽頸鏈,一條電話繩,兩隻扭蛋,兩對耳環,仲有兩本書!


其中一對耳環,購自已經無晒三仔四仔同老翻o既信和,有間舖頭仔叫喜亞喜,賣o的中式o野,幾得意,而且o的 accessories 唔貴,呢對耳環 $30 only。


書兩本購自上樓書店開益,仙人 R 指路,話開益最抵喎~

右邊係杜祺峰搭韋家輝銀河影像班底,潘國靈主編o既《銀河影像‧難以想像》,講咩?唔知~ 因為我仲未拆袋,不過我估都係講下創作靈感果類咁o野啦~ 點解買?喂!你係咪真係有睇開我 hompy 架~ 杜祺峰 fans o黎呀我!折扣後$158,好貴~

左邊係繁體字版余華o既《兄弟(上部)》,折扣後$70,我呢排好鐘意睇o的同文革有關o既o野,呢本想買好耐,但係手頭上其實仲有一堆書買o左未得閒睇,尋晚去買杜琪峰果時都係忍唔到買埋。



最後呢個好無聊,係我後尾去食老麥開心樂園餐換o既~ 嘻嘻嘻嘻~ 識著燈o架果粒波~~~~~ 今日開始換笛子魔童!正~

實不相瞞,我係《龍珠》 fans o黎o架~ 嘻嘻嘻嘻~


一晚加埋又無啦啦無o左幾舊水,好彩o岩o岩出o左個細 bonus je~ 唔係咁樣買法都唔係好掂~
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates