寶太郎

有事去o左太子搞,搞完食飯,男朋友夜o左放工,我就自己周圍行搵下有咩好咬,見到呢間o野,記得響雜誌見過有介紹話係日本過江龍,都好,橫掂諗唔到食咩就試下呢間。

男友o黎到,8pm開飯!

寶太郎 logo 好似《乞嗤大魔王》,哈哈~~~

店自慢食品咖喱牛肉飯,有得揀辣咖喱同甜咖喱,我就梗係要甜架啦~ 日式咖喱o黎講呢都做得唔錯,唔會真係勁甜 (Bee Curry 果o的就甜到飛起啦~),有好多薯仔同埋蘿蔔,牛肉係牛腩,炆得好淋~~ 配埋日式漬物,我嫌的白飯唔夠o添呀~

男友點o既都係佢地店自慢o既咖喱吉列豬扒飯,豬扒水準都 OK,肉夠軟,唔會話有咬都唔開o既情況,不過就略嫌味道比較淡o左o的~

每一客咖喱都有送一兜沙律仔,menu無寫o既,留意。

蟹肉蟹耔沙律,呢個真係強烈推介,食草動物如我真係勁歡喜,首先菜多又新鮮已經不在話下,o的蟹肉同蟹耔都多到瀉果下先抵死!!蟹肉喎!唔係蟹柳呀!!!真係啖啖肉,而且兜o野好大兜(同咖喱飯一樣咁大碟),就咁食呢兜o野都肯定夠飽。仲有,平霸!!$30幾蚊咋!!!

廁所個門口logo幾好笑,仲要夠乾淨。

服務一般,環境旺角o黎講算唔錯,座位比較少。

值得一提走果時o的 waitress 係講「arigato」唔係講「多o徙」o既~ 同埋聽得到好明顯好刻意想咬得o的讀音正o的,掌聲鼓勵鼓勵~

埋單連加一 $143,呢餐食得我十分滿意!

---------------------------

寶太郎
地址:太子西洋菜街234號地下
電話:2398 3848
菜式:日本
備註:Official Site

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates