自己做‧大蝦三文魚扒意大利飯


這是剛才做的晚餐,已知明天母親節分別會吃日本菜和中菜,所以就做了簡單的意大利飯做晚餐。凱撒沙拉($38.9)是在吉之島超市買的包裝現成品,連洗都不用洗,很方便。


大蝦三文魚扒意大利飯 (2人份)
(照片拍的不好,看起來好像小小的樣子,其實份量很大,食量少的可以分3人吃了。)

材料:無骨三文魚扒 2 塊 (約$30),虎蝦 2 隻 ($20@),紅燈籠椒 1/2 個,黃燈籠椒 1/2 個,新鮮蕃茜適量,洋荵 1/2 個,乾荵 1 顆,risotto 1 1/4 嘜,史雲生清雞湯 1 盒(中size),鮮忌廉

意大利飯做法:
1) 洋荵剁蓉,乾荵切小片,備用。
2) 紅黃燈籠椒洗淨抹乾去米子切成小粒,備用。
3) 蕃茜切碎,備用。
4) 以牛油起鑊,爆香 (1)。
5) risotto 不用洗,直接下鑊一同炒至金黃色。
6) 雞湯和相同份量的水勻合,成稀釋了的上湯。
7) 下 (6) 至 (5),蓋過飯面就 OK,不要一次過下太多。
8) 轉中火,不時攪拌,水收乾了就再下。repeat 這個步驟。
9) 煮約 10 分鐘後可以下 (2) 及 (3) 同煮,下忌廉,攪拌。
10) 不時試味,飯煮至合心意的生熟度時即可上碟。

三文魚扒及大蝦做法:
溫馨提示:飯煮到 70% OK 就可以開始煎三文魚扒和大蝦了
1) 三文魚扒沖洗後,索乾水。以小量幼鹽拍魚身一邊,另一邊則拍胡椒粉,下點橄欖油和乾的香草及鮮蕃茜碎,略醃約15mins。
2) 虎蝦洗淨索乾水,去蝦腸,沿腳開邊(方便進食),再輕輕拍上少許麵粉/粟粉,備用。
3) 焗爐 pre-heat 180 度。
4) 燒熱鑊,下橄欖油,先煎三文魚扒,煎至兩面金黃,即可。盛起後,放廚房紙巾上略為吸油,備用。(我好像煎得太熟了點,實在不用煎得太厲害啦~)
5) 如油不夠,可再加少許煎大蝦。至兩面金黃,約 70% 熟時撒點即磨海鹽,轉放焗爐烤3-5分鐘,即成。

吃的時候可以灑點橄欖油在碟邊,再撒上即磨海黑胡椒即成。bon appetit!:)

意大利飯加添了紅黃燈籠椒,除了加添纖維,幫助消化之外,味道上更是清新討喜。三文魚扒和大蝦煎焗過了以後,都是很香口惹味的。飯後甜品吃了日式的杏仁豆腐,還有我做了無花果蜜,下午吃了麥當勞薯條,喉嚨有點疼呢。無花果蜜有機會會詳細再寫一寫做法。
宇宙人 說...

我近來都成日整 risotto, 發覺加湯既時間同次數好難配合, 加每次加 d, 一加落去 d 飯度又好快乾 (d飯未吸晒就開始沙沙聲), 差 d 痴底, 但係又話唔好一次過加晒...

都唔知點好...

匿名 說...

你真係好有心思, 你係咪學過煮野食架?

素顏天使 說...

宇宙人 > 首先個火唔洗太大, 火一大o的米就索湯索得好快, 水滾o左之後可以轉中火la. 其次就係加湯個份量呢樣o野係好 flexible. 乾咪加多o的, 落手重o的都唔怕, 半碗半碗咁樣加, 濕咪開大o的個火囉~ hope it helps.

lize > thank you 呀~ 但係我無學過煮o野食的.:)

Lee 說...

你好厲害啊~學習學習,呵呵,!!謝謝你分享這些知識!

匿名 說...

~_~
素顏,你收到我今日的回應嗎!?因為我見不到有登出來,是收不到?還是未登的呢 !?

謝啊!

素顏天使 說...

Silvia Lee > 謝謝啊~:)

patsy@air > 有回應咩?? 無見過呀~

匿名 說...

oh!咁可能係SEND唔到了!算吧!再打過啦~(哈)

我想問無花果蜜是點樣弄!?如果你有時間的話可否POST食譜呢!?我十分愛食無花果的啊!謝

另外就是.我覺你是十分愛食意大利飯啊!?我都是一樣愛食,不過每次食都食得不多,重覺食意大利飯這東西是十分飽肚的,吃少少要飽到要死啊!!

還有的就是, 十分愛看你的 "自已做" 文章,你弄的飯餐,好精美,又有心機和心思啊!希望你有多D時間弄多點東西,影多一點我睇啦!

素顏天使 說...

patsy@air > 好好, 我呢兩日會再煲,男友咳呀因為。係啊,我好鍾意食 risotto o架~ 晚餐間唔時整所以就砌靚o的囉, 日日都煮就唔得掂了~ :)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates