[轉貼] 無良有線電視

我的好友 E 小姐跟這個文中的那位投訴人的遭遇 99% 相似 !

所以替她轉貼,伸張正義喔。

----------------

(source from 香港討論區)
取消有線電視 且看有線職員如何解釋種種沒法解釋的關卡

5月24日合約到期, 一個月開始打電話取消服務, 1832832, 打極到搵唔到人, 終於搵到個會講嘢嘅人,就比佢老點打果個取消服務熱線1832898, 唔打由是可, 一打就足成個幾禮拜, 次次成粒鐘都無人聽, 終於有次打通咗, 點知講咗幾嘢說比人用"轉比負責投訴嘅同事"cut咗線....

火都嚟埋, 即刻狂打有線個complaint熱線...1832832..等咗9百幾分鐘之後, 終於有人聽....之後....@#$%$@%$#@

有興趣自己聽下...

http://www.sendspace.com/file/8aqkci
匿名 說...

唔好意思,我唔知呢度要authorized左可以出到reply,麻煩你洗左我頭先打既野,因為我唔會再留言,唔該哂。

匿名 說...

其實我聽完個file後覺得做客當然慘, 但staff都好慘咯, 始終係公司政策, 佢係要落名先fax都冇辨法, staff只可以係反應比公司知道客人既意見.
但個客到最後明顯係發爆炸, 係要捉住個staff話一倫佢公司點衰點衰....個staff都己經好儘量好客氣咁對佢....
我只係好想知個客最後收唔數到張fax... :)

up3up4 說...

我同你朋友既遭遇都係100%相似!有線係真係好冇良,
如果要cut仲要係兩個月前通知架,但係佢地既收費型式係預繳架ma真係有乜理由要收多人地一個月呢!
真係火都黎埋!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates