《龍兄鳳弟》觀後雜談


(扮吳君如生仔)


(扮補習天王 ─ Donald做伍詠薇哥哥 Richard 同埋 阿占做阿June)


(阿占在這幕好大犧牲 ─ 除剩三角內褲兼底褲笠頭!)


(驚嚇 x 10000000!)

不枉我花了 $250 購票。

I Love You Boyz 《歡樂滿 Tour Part II 之 龍兄鳳弟》 。

8pm 入場,11pm 完場,除了中間那 10分鐘 break,笑得口也 "where" 了。最喜歡是扮娜娜奈奈的幾段短片~ 笑到癲o左~

稍嫌那些 gag 位度的有點年齡分裂,一時在唱430穿梭機時代兒歌,一時扮"華dee"時代劉華~ 一時竟扮補習天王~ 喂~ 我鬼識你o的咩天王咩~

席上7成的 10 o靚歲小朋友們真的明白你們在搞些甚麼嗎?

那一刻有點覺得自己老了。

還有,有人可以告訴我最尾有粒珠碌落地是甚麼意思嗎???

演員中,戲份甚多的飾演大佬個女的演員楊詩敏獲得激烈掌聲,她演的好,那是應份的,因為我曾看過她更好更好的演出 ─

那是《馴情記》。

散場時,買了件會場限定版 tee($100),今天穿了上班去。希望遲下不會在 2% 看到吧。



最大收穫,知道原來王貽興真身(王於劇中飾演靚仔明星一角),都好 O 喎!(遠看有點像高了的黃浩然) 同行友人 AL小姐 告之,王有個港台拍攝的藝術節目做主持,真係唔知喎!幾億年無睇電視~:p

早前友人 M 於雜誌《Zip》接受訪問,興奮的打來告之~

"...喂~《Zip》訪問我呀~ 叫我做咩年青才俊喎~ 同王貽興齊名呀!嘩哈哈哈哈哈~ 記得買本o黎睇!"

最後我當然無買。

現在有點後悔 ─ 因為《Zip》o的相一向都影得靚嘛~:em_34

幾時都話靚仔大晒!

王貽興個人網頁 ─ [王貽興的文字生活]

p.s. 那本場刊!很正!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates