太刻意 ─《無極》 (有內容)



失望。

非常失望。

好 明顯導演陳凱歌跟本就 handle 唔到咁多o的 fancy CG,拍返o的咩農村呀~ 耕田呀果o的就o岩佢囉!故仔亦係全片極弱一環,基本上係廢到不得了~ 想做《Lord Of The Rings》?人地個劇本係 base on 大文豪寫o既書o架,有晒幾廿年 reserach 先寫得出,跟本就無得比!

仲有好多鏡頭o的感覺唔係太舒服,太刻意想話你聽我地係大製作呀~ 好靚o架~ 的 CG 好勁o架~ 食得多都滯啦大佬呀~ 人地《LOTR》咁多 CG 都會有o的位影下哈比人比人o抖下氣啦~ 同埋鮑德熹今次撚鏡頭撚得過份o左~ 總之就飽飽滯滯咁啦~

張東健主力 sell 靚樣,霆峰落力,可惜吃力不討好,真田廣之做得好,不過越睇越覺得佢似老o左o既木村拓哉,搞到我成日無啦啦陰陰嘴笑。

劇中有好多真田廣之對張東健對手戲,睇住佢兩個明明唔識中文o既人努力背o的國語對白仲要係有交流果隻,感覺超詭異,語言真係偉大!

同 埋,女人o既手段真係唔好睇少。唔係話柏芝,係本片監製┼出品人┼陳凱歌老婆┼劇中飾演滿神o既陳紅。有乜理由拍出o黎陳紅會靚過柏芝咁多?衰o的講《無 極》入面o既張柏芝係好醜樣完全唔「傾城」o架喎!得一場戲係靚啦~ 就係著羽毛衫果場。你慌唔係陳紅捉住陳凱歌逼佢剪走晒柏芝個靚樣等自己一人獨靚?

無極裡外,都在滿神掌握之中。



又,不知何顧落在宣傳重點上o既柏芝掩胸鏡頭,同埋果段情慾戲,坦白講,小兒科到不得了,小題大做,兼且果個掩胸鏡頭係為露而露!cut o左佢都無所謂啦!最慘係,事前懶係重點o既柏芝響戲入面大花瓶到不得了~ o徙晒!

還有一不得不提極敗筆,對國內觀眾可能無乜影響,但係對我等熟悉柏芝o既觀眾o黎講係好大穫,有乜理由搵把咁o既聲o黎配柏芝把聲?完全入唔到戲喎大佬!應該搵返《旺角黑夜》果個小北姑o黎配嘛!

插完一大輪,小讚,第一,美指葉錦添,係佢一個救晒成部戲。第二,暫時無見過有影評讚,飾演鬼狼o既劉燁,演的陰陰沉沉,獨立o黎睇,佢個角色比起佢以往做o既係有好大突破。

總結 ─ 如果純為睇靚o野,請入戲院,否則呢,留待 DVD 才看吧!

另,不知何故特別惹o的會響戲院講o野o既人坐隔離。

仆 街丫!已經特登揀 PP UA 貪o的客比較有修養,頂!隔離坐o左對情侶,開場講到散場,佢老味仲要係解畫果隻,果個白痴 OL 係又嘩唔係又嘩,係又笑唔係又笑,你覺得好靚係唔洗開口講出聲o架囉!唔明o的劇情咪出o左戲院先問你條仔囉!乜 L 都唔識咪L 學人入場睇戲返屋企睇阿旺啦仆你個 C 街!!!!!!!:em_39

(sorry 我遇著呢o的人真係好 L 火滾!)

友人 AY 睇完,講:吳君如跟本唔洗出口術插佢啦~ 《如果‧愛》唔讚都贏晒!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates