焦焦焦焦焦~

2005 年的女新人,Janice (衛蘭) 玩晒。

聲靚,唱得,樣又唔錯,細細粒,仲要係 mix。
(雖然有人話佢似細版盧婉茵呀下~ 我依然覺得佢係比較似范曉萱)

睇佢新o既老麥 TVC 同 3 TVC,真係得喎~

cutie 得o黎唔乞人憎 (2R 個 Rosanne 果隻就乞人憎),男女通殺。

黎明揀女,係有一手。

2006 年女新人,會唔會係 Janice 妹妹 Jill (衛詩) o既天下?

A Music 剛出了新雜錦碟,賣點就係 Jill,內附新歌一首,急不及待。

歌名叫《寂寞 (Lonley)》聽o左,Jill 把聲極似 Janice,唔...感覺無第一水聽到 Janice 時咁大反應,唔係唱得唔好,只係隻歌本身太麻麻,似唔好聽時代o既 Gwen Stefani,把鬼。


(呢張竟然有幾毫子似楊恭如)


(呢張似隆胸前o既吳佩慈)

講樣呢~ 問心,Janice 係靚o的o既,不過氣質唔同,又無得咁比。

我就比較想佢換過個 stylist,你睇下幾出事?!

新碟入面,我最鐘意始終係杜汶澤version《眼睛想旅行》,襯埋個 MV!一絕!但求開開心心o者~果首 featuring 黎明o既...算吧啦!

至於碟內另一主打阿光良,我真係好憎果首甚麼《童話》:em_39,咪懶深情啦唔該!最憎係個 MV ─ 又係絕症橋!邊有咁多絕症?生下癬呀咁樣得唔得?總之有人同我講呢首野好聽,絕交無朋友做!

(另一首係劉若英o既《後來》─ K 歌之霸!希望 06 年去唱 K 咪再比我聽到呢兩首歌仲有人唱~)

扯得太遠,all and all,期待Jill下一首啦~ 只要唔好翻唱黎明就好。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates