新書入手-《潮騷》

又是廣告時間!

剛買了 Wyman 的新書《潮騷》($98)。

噢!又一年了!是《Milk》專欄的結集第二本。

白色毧毛封面靚則靚,但係好易整污糟,要連埋個膠袋 keep,麻煩。

值得一提是,在 APM 商務印買書時,因為遍尋不獲,故走到 cashier 問個 staff。you know,如果我就咁講話係"Wyman 本新書響邊?",就八成半都會得到"唔知 ah","唔知喎"咁o既答案。

於是我非常字正腔圓咁問o左 "請問有無 Wyman 黃偉文呢本新書《潮騷》?"

妙齡女店員即時兩眼發光 (絕對無誇張!) ,爽跑快簡短又決絕的答我"有!"

然後用3秒時間極速從 cashier 走出來,邊走邊扭邊話 "好睇呀呢本~" 語氣是不無讚嘆的。

這時我才有時間 目及 一 目及女生身上穿的是什麼,呵呵呵~ 在那制服圍裙下明顯係有 dress up 過o架喎~ hee hee.

能遇上知音,感覺良好!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates