Trish McEvoy



自己幹的工作是美術設計行業,但依舊常被漂亮的 art direction 指導過後的照片所騙到,然後買下大量無謂的東西。這個真身沒看過,在網站看到已經是驚艷!!

這個被稱為 Planner 的 palette compact,我想我喜歡的是它那湖水藍色和拖肥黃色的皮套,和那看來很專業的感覺 (Ok,我知我有語病,甚麼叫做看起來好專業 -_-),還未到手,已經能想像到手持這個包包的方便。當然,好貴,淨袋價已是 USD$350 (即港銀$2700)!!!!!那些「內頁」倒是划算得多,約 USD$13-17。



另有一類似的 Power Of Makeup palette,但袋子是白色的,不及皮的漂亮。固之然一分錢一分貨,這白色的 palette 也索價 USD$165。



照片內雍容華貴的 Trish McEvoy是有名的 skincare center 創辦人,出品的化裝品系列跟 Bobbi Brown 和 Laura Mercier,M.A.C. 一類的品牌相似,同樣 sell 專業高質。

呀,可否 forwrad 本 blog 給各 LC/Seibu/Joyce beauty department 的 buyer,考慮下出售這個品牌啊~

在著名的購物網如 eLuxuryNeiman Marcus Online 也有出售,這兩個網的 buyer 品味都好「腌尖」,相當信得過。 amazon 除了少量妝物之外,也有她的書《Trish McEvoy: The Power of Makeup: Looking Your Level Best at Every Age》(USD$22) 出售,不知道 PageOne 有沒有。



Official Site ─ http://www.trishmcevoy.com
匿名 說...

我曾經有一段時間很迷tish mcevoy,在ebay買左好多佢的makeup,makeup就無咩特別喇,但我就大力推薦她的化妝掃,超柔順超好用,我那一set用了7年都仍然很好condition.

匿名 說...

多年前去New York旅行就在Neiman Marcus買過Trish McEvoy既濕粉底, 非常好用, 但香港無得買, 唔知點解Joyce Beauty及LC, HN等都唔入下...

Meling Lam 說...

Trish McEvoy 可算是去美國必買, 等我下次...

匿名 說...

Trish McEvoy o個兩個化妝袋又幾靚o播~

匿名 說...

藍色果個化妝袋真係好靚呀!!
不過 d 內頁就唔知好唔好用喇 :p
呢個品牌唔知除美國外仲有咩國家有得賣呢?

素顏天使 說...

moody > 知唔知有無 mini brush set? 仲貴過 Bobbi Brown 呀大佬, 嗚嗚~~

mad dog > 我懷疑都係 $$ 問題傾唔埋欄.

apple > 你幾時去 US 啊?

melanie > 係, 好貴呀~~~

busybee > 我諗 online shopping 最少都可以 ship 去 加拿大 o既一般o黎講就~

匿名 說...

我朋友有買過TM mini brush set 但真的超迷你,不大好用。佢d掃係好貴,但如果你好似我咁用成7-10年就其實ok。我見yahoo hk auction有人賣TM的掃 (仲要所有型號都有),唔知係咪真,你可以睇下。

素顏天使 說...

moody > 謝謝資料. 睇o左, 驚o左o的喎......好人好姐何來乜 brand o既 brush 都會有呢.....?(仲要型號齊+全新+大量貨o係手)

匿名 說...

我都唔會敢買。不過好多brand的掃其實是Made in China,那個賣家有途徑都唔定既。我當年託朋友在eluxury.com買那一set都是印住made in china.

mad dog 說...

agree w/ moody, all my brushes are from laura mercier... and they are made in china...

Meling Lam 說...

未知呀. 好似有個trip下年年頭, 未sure.

匿名 說...

素顏一連兩個介紹我都好鍾意啊!你既眼光唔錯哩~~~V&R x H&M竟然出婚紗真係好意外(雖然我覺得件婚紗一般,不過咁平...想死咩), 但件blouse就幾靚~~h&m都黎hk開鋪啦...我最鍾意既topshop幾時先捨得走出uk呀~~>.<
個湖水藍色的包包叫planner??好~叫朋友幫我睇下先~我唔識化妝但係都好想要~~因為一定好方便...我個人最鍾意方便!而且咁靚, 為左佢學化妝都值得^^, 或者愛黎送禮又夠好啦!

匿名 說...

印象中 eluxury 只係ship 去 US 咋...
因為以前O係加拿大讀書果陣想去訂野,
最後都要搵美國朋友先搞得掂 :(

素顏天使 說...

sayumi > 其實 Trish McEvoy o既所有類似 filofax 樣o既化妝袋都統稱為 Planner.

busybee > 呀~ 我一路都以為會順手 ship 埋過加拿大o架o添, 咁近都唔 ship o既又會. thank you for your information.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates