林積積的膠紙



圖 ─ 遠距離拍攝,林積積最愛守門口。

拖稿拖了好久的林積積生活篇,終於回來了!

最近我和男友發現了一個小遊戲跟貓玩可以令牠很生氣。事源前文那篇 Jenny Bakery,曲奇餅罐用了好薄的那種不太黏的膠紙封口,我們開罐的時候,貓又來八掛,結果那一團膠紙不知怎的就黏了在貓的手。

因為林積積是從來無接觸過膠紙的,所以牠超級驚慌,拼命想要脫離那條膠紙,可能牠當時是在想這條膠紙會纏住牠一世啦,那個猛「fing 手」的動作好攪笑,把我倆都笑破肚皮了哦!

有機會一定要拍片給大家看。

後來男友耍皮,整天就拿那條膠紙跟貓逗住玩。結果接下來的幾天,林積積本來是很愛黏男友的,這幾天當男友一抱牠就掙扎又出爪,還咆哮起來 (可能是在說髒話,大意是不要再搞我呀!),只愛黏著我,過了幾天待林積積的氣下了 (或者忘了) 才變回愛黏人的林積積呢~ 嘻嘻。

結論是,貓是好小氣的哦,哈哈哈哈。


林積積:「望咩呀望!」
匿名 說...

你真係"背"咗少少噃!

btw, welcome back la, 屋邨妹XDDD

素顏天使 說...

難渡怖山car > 痴背脊我都試過啦 XD, doesn't "work" to jack jack ah!!

痴手好笑好多o架!

匿名 說...

haha ur cat is soo cute ah
lucky ur bf wasnt injured by his 爪s XD

匿名 說...

林積積比之前0既相肥左d喎 ~~ 福相呀 ~~
我家積積25/4剛過左佢5歲生日 ~ 我蒸左條大眼雞比佢食哩 ~ ^^

素顏天使 說...

sal > 唔係o架, 間唔中玩到林積積發脾氣就出力爪o架啦, 不過十次有九次都係男友中招 XDD

Q > 林積積 (9月) 都就兩歲咯~ 佢係大肥仔啦, 我有時會捽下佢個肚腩, 好好玩的. :p 林積積麻麻地好鮮魚, 佢最鐘意食「懷石料理」果隻濕糧, 聞到都開心到癲會亂咁 meow~ 過年過節我就會比佢食下, 好貴呀成 $9 罐貴過人食的午餐肉!!

匿名 說...

我地比喜躍金裝我d貓食 (都係過年過節喇....@$7.20 ) 以前試過比日本隻三才"野菜" 佢地食, 又係開心到怪叫 ~ 我以前響 page-one 見過有本 recipe for cats , 嘩 ~~ 真係仲靚過人食0既 !!! 搵條蔥響舊魚上面打個 bow!!!!

宇宙人 說...

我想問下點解一捉住貓後頸塊皮,佢就會成隻放鬆晒?? 好似係同貓科動物o既本能有關...因為獅子老虎都係咬住仔女既後頸來"抱"仔 ???

Nana 說...

我家的貓未接觸過膠紙,但很愛玩紙巾,玩到整地也是紙巾碎。

李杏嵐 說...
此留言已被作者移除。
素顏天使 說...

宇宙人 > er.....唔識呀.

nana > 你試下比佢玩膠紙啦咁, 好好笑o架! 紙巾林積積都有玩, 佢最愛係一包包o的袋裝紙巾, 次選係一盒盒o的面紙, 不過通常係我地好夜返無人同佢玩佢先會咁做.

喵妃 > 影相果個人 (我) 影得衰 je, 林積積鬼打無咁精神!

匿名 說...

貓真的很好愛,只有曾養貓的人先知,jack jack真的很靚仔.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates