Crabtree & Evelyn Naturals 系列

好像有一陣子沒有寫美容的產品文,這一下我將會連寫幾篇,最近也買了好多東西啊~

Crabtree & Evelyn 是其中一個我很常光顧的店;我自己用的其實不多,最常是買來送我的女性友人。自己身邊只有用 Gardeners 系列的 Hand Therapy,貪其滋養度高,又可以拿來敷 hand mask。

收到店家的宣傳,其最新到港的 Naturals 系列,以從未出產過的草本植物味道作賣點。好像是有 6 個味道,價錢從約 $60 的肥皂,到 $300 多元的 body butter 都有。比較有趣的是其第一次推出的 In-Shower Moisturizer,沐浴同時也替皮膚做個 mask。嗅起來的話,最喜歡的味道個人推薦 lemon grass & brown sugar,但因為這味道沒有我想要的產品,就沒有買了。



結果我買了這兩個,左邊是 Pink Grapefruit & Cucumber Body Lotion,右邊是同系列的 body mist。品質上跟其他 Crabtree 的產品差不多,這個葡萄柚跟青瓜的配搭是可以有收細毛孔呀, clarifying呀,控油呀這一類的功效的。但味道則好像太濃了一點!:( body mist 我放在雪櫃,天熱的時候黏㗳㗳不想塗 body lotion 就拿來噴一下。

* 我手頭上還有 3 張 naturals 系列的 coupon,分別是兩張買滿 $500 減 $250,另一張是買滿 $300 減 $150。如果哪位有興趣索取,可以留言,免郵費,先到先得。

另外,Crabtree & Evelyn 前陣子在灣仔新鴻基中心開了家 Cafe,收費不算便宜。但從雜誌照片裡看到裝修的也蠻雅緻,好像還有個雀籠的東西,可以坐到裡面喝英式下午茶吃鬆餅。新張期內還送 Garderners 的 hand therapy (travel size) 一支呢。
匿名 說...

我都買左呢個系列呀 ~ 不過仲未開黎用 . 好友提醒我 In-Shower Moisturizer 係要再沖水時 , 我突然覺得可能我會唔識用 .....
:p
lemon grass & brown sugar 個味道係幾討好. 我本來都想買 . 奈何 .....
你有無覺得佢推呢個系列出黎,真係睇到眼花 ?每一個味道都唔係好統一咁有幾款產品. A味道有乜乜無物物 , B 味道就無乜乜有物物.....

匿名 說...

hi~~ 素顏天使, 我想要張 $150 coupon 呀, 唔知仲有無呢? thanks!!

素顏天使 說...

Q > 係啦, 同埋我諗諗下佢好似成條 line 無乜o野係上得面, 我本來想買 lemongrass 果個身體磨砂, 但係其實我都頗肯定自己唔會用 (我懶), 結果都係無買. in shower moisturizer 我唯一擔心係沖完涼又搽呢個o野會 chi lup lup, 你知有o的牌子的沖涼液都有呢o的 feel la, 你用完就話我知好無用啦~ hahaha

Janet > 仲有, 留低你 mailing address 去我 email djpatricia@gmail.com la, thanks!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates