有貓的生活 (20060425)

尋晚訓覺之前,我同男友發現隻貓唔見o左,搵搵搵搵,又叫極佢都唔應 (因為平時叫佢都會「meow」一聲應我 或者 自己行返出o黎),後來就響梳化底發現佢縮埋一角,唔知做咩好似好驚咁樣,咁我地搵支佢最愛o既毛毛棒引極佢都唔出o黎。


後來男友夾硬抱o左佢出o黎,一放手,又一支箭咁走返去梳化底。因為我地好眼訓,所以見佢無事就由得佢。

今朝起身,惡童推跌o左個文件盒,跌晒的野。我又捉佢入籠坐一陣監,咁佢又響度勁「meow」,我望一望,噢~個水兜無晒水,但係我明明係尋晚臨訓前先加水,不過算啦,照加。

求先 lunch 返o左屋企,一入門口,o依?乜地下有個夾食物袋o既夾仔o既???:em_37 心感不妙。

推開個梳化─













一切o既謎團都已經解開啦!:em_39


(個兇手仲擺埋晒o的兇狠表情)

我隻貓偷o左我包豬肉鬆o黎食呀頂!
(見前文,整泰式沙律用剩包豬肉鬆)

所以,佢尋晚死命呢埋響角落頭係因為要遮住包豬肉鬆!!!

所以,佢好驚係因為偷o左o野知我實打鑊佢!

所以,o的水飲得咁快因為o的豬肉鬆鹹佢口渴飲得特別多!

包豬肉鬆呀成 $20 o架,我即刻掉o左啦,今晚仲要洗地呀頂~~~~

:em_39:em_39:em_39:em_39:em_39

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates