自己做.一送一湯


又來家常小菜時間,時間有限,只能夠有時間做好一送一湯(夾硬計埋湯渣就有兩送 lor :p)。真係唔知o的阿媽點樣放工仲煮到三送一湯 8pm 開飯。:em_40


今晚o的送全部都好平! :em_34

先來這個秀珍菇炒雞柳,秀珍菇 $6 / 半斤,雞柳 $2 / 2塊。

(1) 秀珍菇洗淨,備用。雞柳洗淨,用生抽,老抽,糖,麻油,生粉調味,撈勻,擺埋一二邊醃半小時。

(2) 先略煎雞柳,煎好瀝油備用。

(3) 開鑊,爆蒜蓉,拍薑一至兩片,落秀珍菇,落小小鹽,炒一陣,再落雞柳,蓋鑊蓋焗一陣,秀珍菇會出水,所以千奇唔好落水呀!

(4) 蠔油,豆粉,生粉水撈勻,打獻。

(5) 等個汁收得差唔多就上得碟。(我鐘意汁撈飯所以多o的汁)

男友勁讚呢味,食晒!呵呵呵呵~

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧



呢個仲簡單,不過好好味!又係好平!

聖瓜蝦頭蝦乾肉碎湯

聖瓜 $2 / 一條,免治豬肉 $5,蝦米,蝦頭 (前晚整沙律淨返)

(1) 豬肉略沖水,廚房紙巾索乾。鹽,麻油略醃。

(2) 聖瓜洗淨,滾刀切塊,備用。

(3) 蝦米洗淨,熱水浸軟,備用。蝦頭洗淨,備用。

(4) 燒一鍋水,水滾拍薑一片,連同蝦米蝦頭一切落先滾 5-10 mins,再落豬肉,滾 5 mins。最後先落聖瓜,滾 3-5 mins 即成。

一粒鹽都唔洗落都勁鮮甜呀!:em_35

‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧


成餐飯最貴就係小妹o既人工啦,無價o架!嘻~

不過今晚呢就唔得閒煮飯啦,有錢要賺!haha~ :em_34

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates