at the red carpets!

正確o的o黎講係 purple carpets, 因為今屆金像獎係紫色地氈!

多謝 Si Yee 兩張 VIP guest pass!!比猿人店開張 invitation card 更難入荷啊~!!

人生中第一次的去如此盛大之 function,當然要打扮得靚靚靚靚靚靚靚啦~
(所以煞有介事地無啦啦買o左一個 Prada evening bag 襯衫同一條 Prada 呔比男友 :p)

又好彩真係著得咁行,因為眼見o既所有人都係行到爆,絕對無失禮 now.com o架我!

.guest pass,內附地圖一張,基本上,無人能夠睇得明,唔知咩人畫的,連的士司機都唔知佢畫咩。

.一落的士,就上接駁專 Van (同車勁多o的西裝男人),一落車就行地氈!我係完全無望到鏡頭。

. 行完地氈就去酒會,企自己隔離左右全部都係星,有 Paco,有吳京,有 Miki 有 Theresa,有馮德倫 (報紙唔寫都睇唔出佢係全身 LV,個 Look 勁 70's) ,有一家三口都勁行o既鄭佩佩 / 原子惠 / 原麗淇,Marsha 真人好瘦無上鏡咁大隻,靚到爆但係皮膚麻麻o既周迅,唔知范冰冰定李冰冰,惠英紅,任達華,林家棟,鄭中基,森美...等等,但係其實大家都係企響度唔知 做咩,呀,Miki 真人幾靚,好多人搵佢合照。

.個 stage set 好鬼靚,果然電視睇同 Live 睇分別係好大!

.我好憎o的 fans,個鏡頭一 pan 住 劉華 / 姐卵 / 鄭秀文就係唔係都尖叫,大佬呀,台上面其他表演者唱緊歌o架!!識唔識尊重人o架?!

. 關淑怡同蔡琴出場我都打冷震出雞皮 -- 係好聽到好感動先有o既反應啊!蔡琴唱《給電影人的情書》時我直頭係有想喊o既衝動 (不過就當然無真係喊,因為好似誇o左o的),o的歌詞真係殺死我,對上一次能夠有歌咁 touch 到我已經係張學友 cover version《小城大事》。

.黃凱芹唱歌我都打冷震,佢o的 80's 台風好得人驚,仲有件玫瑰花恤衫,o依~~~~~~

.賽果合理,除o左男配角獎,唔係話秋生唔好,不過如果我係大會做馬都做比智叔啦,人地早兩日先死o左個仔都o黎呀,同埋《殺破狼》入面佢真係做得好好喎!

.杜 sir 好o野!Hip Hip Hurray!《黑社會》立晒o的大獎!夠薑到真係成 team 人都無o黎!

.成晚係咁搭的士,因為我對 Pierre Hardy 個「爭」勁高(4吋!),肉同腳都好赤,屋企 > 紅館 > 蘭桂坊 > 屋企。淨係的士錢加埋都$300!

.睇完 show 食飯,11pm,餓到爆。飛的落蘭桂坊間翠華,因為我相信佢係全香港唯一一間無論你幾奇裝異服都無人望你o既茶餐廳。

我食XO醬海蝦球蝦子撈豆腐麵線,咁夜都有新鮮大蝦球,真係捨佢其誰?

男友食豬軟骨撈丁,又係好好味,翠華任何時候都比其他茶記高幾皮!

食完唔夠喉,搭多個腿蛋治 share,咁就o岩o岩好啦!叫多兩杯o野飲,埋單 $120。

(照片已刪除)

.最後呢張相呢,因為阿俊男男友死都唔肯出鏡,所以唯有打格仔啦將佢個樣,難得有張相影得我咁靚嘛,梗係 post 出來與眾同樂啦,嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻~ (都 OK o架我自己化o架個妝!)

特別鳴謝 - 好男友 A 先生,Si Yee,友人 A 小姐提供 Prada discount,夜媽媽都開仲要好好味o既翠華。

--------------------------

翠華餐廳
地址:中環威靈頓街15-19 號地下至二樓
電話:2525 6338
菜式:港式

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates