《黑社會以和為貴》(無內容)


有好多人會話,點解一套正場就快上o既電影,你都走去買電影節戲飛咁笨實?
(真金白銀上網撲o架,唔係 free 飛o黎o架!)

因為我係杜 sir fans 囉!作為 fans,支持偶像,第一,我一定會買飛入場。第二,盡可能都睇第一水,遲o左就會比人爆晒o的劇情 (詳見於今日及昨日之《蘋果》)!所以杜sir響台上面親口交帶落一定唔可以爆個結局出o黎,OK,我係一定唔會爆o既!

講下感想啦不如。



‧係咪 sponsor 對一套電影o黎講真係咁重要?成套戲o的大佬輩不停都係響德米 (一間中華創作料理,有骨氣集團) 度食飯同講數。

o下,德米?你有無見過黑社會講數去和民丫???(戲入面) 古天樂同老婆食飯都識得去 Ruth's Chris 啦!logic o的好喎!

最擾民o既係,個德米 logo 無間咁不停出現,仲要係投射o左上牆果隻,真係煩 X 到爆!



‧點解古天樂握手要係由上至下45度角打斜抄落去?點解成套戲o的男人講o野都咁簡潔?



‧任達華,真係好正!但係今集比上集演得浮,無咁內斂。



‧本人最愛呢幕,睇到我嘩嘩聲,港產片o黎講算去得好盡啦!特別介紹殺手阿武(鄭浩南 飾),一出場就搶晒o的戲,掂到爆!

好唔好睇?我會答你─

好 X 好睇!今年必睇!
上正場時各位記得買飛入場!


特別附錄 ─

‧台下篇 (一)

坐我同男友身旁o既係資深電影人方保羅先生,坐o我地前面有兩個師奶,開場頭 30分鐘都無間斷地用氣聲傾計,方保羅先生拍一拍佢o地膊頭,好有禮貌地話:「唔該你o地可唔可以傾少o的計?」兩個八婆即刻收聲靜晒!!!

各位,學o野啦!:em_28

‧台下篇 (二)

散場後極近距離見到任達華同林家棟 (點解無古天樂?:em_36) 近到係企我o地隔離兩個身位!任達華係極度有型、 man 到震!同埋好高,足6呎!(無吹水!)窄 mit mit 西裝下都包唔晒o的肌肉,好正!果然係一代型男!林家棟真人都 O 喎!當時我係有o的想大叫話:「我晚晚都有追睇『小芙蓉』o架」(想o者~)

噢~ 失禮晒!:em_41

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates