《男人之虎(企硬版)》觀後感



星期六 7.30pm,art center 壽臣劇院,$260飛兩張,堂座第三行。

自己買飛都坐得咁前真係第一次!

‧用 15 分鐘果個 break 計,上半場好笑過下半場。:em_33

‧上半場扮黃秋生(角色名稱)我笑到喊。真係笑到有眼淚果隻。

‧詹瑞文真係好勁,扮乜似乜,不過佢比我想像中瘦好多。

‧入場前有 BECK's sponsor 全場任飲免費啤酒,好少香港演出咁做,值得一讚。不過 BECK's 好難飲。

‧點解咁多阿媽拖埋細路仔去睇?細到係小學一二年級果隻 (甚至應該係再細o的),你唔好話我聽佢o地睇得明。o徙o左個位比o的真係識 / 想睇o既觀眾。

‧第一行有個好唔玩得o既肥佬,其中有個位要現場觀眾參與,詹響地下執起一本健身雜誌,之前指住個肥佬話:「呀睇你都有需要健身。」(咁上下)

肥佬即刻好惡咁反擊:「夠啦o下!:em_39

咁唔玩得唔好坐咁前啦。

‧我身為港女都 feel shame for 港女,坐我隔離有兩個衣著光鮮新潮o既 25> 港女,開場遲到超過 15 mins 先入場:em_39,非常之唔尊重演出者,唔尊重坐佢附近o既觀眾。

15mins break 之後又遲入場,都算,之後仲不停咁講手機 (雖然有掩口)。勁 annoying。

你o的咩咁大生意呀?咁緊要咪行出去先講囉!:em_39

‧有好o既演出者無好o既觀眾,也是徒然。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates