是日新聞精選 20070105

好爆呀呢家人!!!

----------

(source from 《蘋果日報》)



「 有 錢 結 婚   冇 錢 還 債 」
新 郎 行 禮 雙 親 胞 姊 踩 場 追 債


【 本 報 訊 】 結 婚 係 兩 個 人 事 ? 未 必 ! 一 名 男 子 因 為 借 了 胞 姊 金 錢 拖 欠 不 還 , 並 與 家 人 鬧 得 很 不 愉 快 , 因 此 昨日 「 小 登 科 」 都 沒 有 通 知 家 人 , 可 是 卻 消 息 外 洩 , 父 母 與 胞 姊 、 姊 夫 一 眾 人 等 , 趕到 中 區 紅 棉 道 婚 姻 登 記 處 追 債 兼 「 贈 興 」 。 其 間 有 人 大 罵 : 「 有 錢 結 婚 , 冇 錢 還 債? 」 一 時 間 雙 方 大 吵 大 鬧 , 互 相 推 撞 , 最 後 要 驚 動 警 方 到 場 做 和 事 老 。 一 對 新 人 終於 在 家 人 的 吵 鬧 聲 中 結 成 夫 婦 , 但 新 郎 哥 與 家 人 的 「 恩 怨 」 , 就 不 知 何 時 了 結 ?

這 個 一 生 難 忘 的 婚 禮 「 新 郎 哥 」 27 歲 姓 陳 , 昨 上 午 11 時 半 左 右 , 他 和 新 娘 穿 漂 亮 的 禮 服 和 婚 紗 , 在 女 家 親 人 及 雙 方 朋 友 陪 伴 下 , 一 行 十 多 人 開 開 心 心 的 到 紅 棉道 婚 姻 登 記 處 , 前 來 觀 禮 的 獨 欠 男 方 家 人 ; 正 當 各 人 在 等 候 職 員 叫 喚 新 人 名 字 , 然後 進 入 禮 堂 舉 行 儀 式 之 際 , 突 然 在 人 群 之 中 傳 來 一 聲 : 「 有 錢 結 婚 , 冇 錢 還 債 ? 」各 人 均 愕 然 四 處 尋 找 聲 音 來 源 。

說 話 的 原 來 是 新 郎 哥 的 29 歲 胞 姊 , 身 旁 是 她 的 丈 夫 和 父 母 , 四 人 怒 氣 沖 沖 走 近 新 郎 哥 , 指 摘 他 全 無 親 情 , 其 間 陳 父 更 激 動 得 叫 嚷 : 「 我 冇 個 仔 ! 」 場 面 十 分 尷 尬 。 據 說 , 原 來 新 郎 哥 較 早 前 向 胞 姊 借 了 一 筆 錢 , 但 有 借 冇 還 , 兩姊 弟 因 而 反 目 , 事 主 和 父 母 亦 鬧 得 十 分 不 愉 快 , 他 事 後 一 走 了 之 , 與 家 人 斷 絕 來 往, 直 至 昨 日 結 婚 亦 沒 有 通 知 家 人 。 可 是 卻 事 機 不 密 , 事 主 結 婚 的 消 息 被 家 人 知 悉 ,因 此 上 演 一 幕 大 鬧 婚 姻 登 記 處 的 鬧 劇 。



警 員 調 解 後   尷 尬 下 行 禮

一 眾 戥 穿 石 兄 弟 和 女 家 姊 妹 , 見 新 郎 哥 被 圍 困 紛 紛 上 前 護 駕 , 並 試 圖 將 新 郎 哥 帶 離現 場 , 場 面 一 度 混 亂 。 其 間 , 新 郎 哥 的 胞 姊 被 人 推 撞 , 她 憤 而 報 警 表 示 被 人 毆 打 。警 員 接 報 到 場 發 現 各 人 仍 在 糾 纏 中 , 於 是 立 即 上 前 將 雙 方 分 隔 開 , 經 了 解 事 情 後 ,勸 喻 大 家 息 事 寧 人 。

其後 涉 嫌 推 撞 新 郎 哥 胞 姊 的 戥 穿 石 , 願 意 當 面 道 歉 , 「 傷 人 」 事 件 才 得 以 和 解 , 而 一對 新 人 亦 十 分 尷 尬 地 進 入 禮 堂 完 成 婚 禮 。 不 過 , 今 次 鬧 劇 就 連 累 了 其 他 幾 對 註 冊 的新 人 , 行 禮 時 間 被 迫 稍 為 延 遲 , 事 後 均 有 微 言 。 新 郎 哥 家 人 最 後 拂 袖 離 開 。
saintvenus 說...

我係新娘 / 女家親戚一定會暈左晌度~ 呢單0野真係好笑到極~ 真係好爆!

匿名 說...

呢d真係家家有本經. 可能個仔好不肖呢 ,全家幫佢借財仔做擔保. 又可能個家姐睇個毫子大過個月餅又唔奇. 不過 ......真係好鬼肉酸 ~~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates