潮食 Crunch Cake



好潮。

說的是最近人人都在談論的 crunch cake 這個小小的甜品,作為八掛的人如我,自然也就很有興趣一試。Wyman 在其《蘋果日報》的「Buy Me A Sunday」專欄中曾提及幾家不同的 crunch cake,SEVVA 的要百多兩百元一小件委實太貴,美心的「Angel Cake」我一個人又吃不了 (蛋糕只有巨型的一磅以上裝出售),率先試的是這個 Starbucks 的一人版本,每件 HKD$28,划得來。

第一次認識這個小蛋糕,其實是上年在金鐘的 Spoil Cafe (此店懷疑就是 Wyman 那篇文中的「不能說的秘密」) 和友人慶生的一頓飯,見有其他客人點,但又可惜是剛好售了最後一件,眼白白的看著它跑進別人的口中,無緣。

說回這 Starbucks 的蛋糕本身,底層是鬆軟輕盈的忌廉清蛋糕,上面就撒上大量的焦糖脆脆。先旨聲明,因為我怕吃甜的關係,我本人覺得 Starubucks 對於焦糖脆脆的慷慨於我來說並不是賣點,照片中的還只不過是店家送的一半!最後我吃掉了三分之二包的脆脆,然後一整個下午頭都在痛,受不了甜,要喝用打孖上的普洱茶包沖茶解甜(中國風 espresso?)。而且對我來說也覺得很膩,可能兩個人 share 會比較好,不過初初幾口吃也覺得著實不錯吃。

全線 Starbucks 分店有售,但是要找到就可能要碰點運氣,因為都頗為搶手。我也跑了兩家分店才發現有一件,或者主動問一下店員也會有幫助的。
櫻子 說...

美心那個用hsbc credit card 七折後都係$103,好好味又抵食, 啲cream好香鮮奶味.糕身又夠鬆軟, 又唔係太甜,應該啱你食.

SPOIL那個好似要二百幾,我試過,糕身好鞋口. 得啲焦糖好味, 但略嫌太甜.

素顏天使 說...

櫻子 > 哈哈, 幾抵食都食唔到美心果個啦, 一個人點食咁大個蛋糕.

SEVVA 同 Starbucks 都係細細件就 OK lor.

櫻子 說...

哈哈,通想都要揾機會咯..咁啱上次屋企有人生日, 咪可以試到咯. 或有gathering既時侯.

mad dog 說...

去Sevva食high tea都有, $360 for two(位位$180)就有多件不同小吃, 比較抵.
Starbucks crunch cake食過一次. 不過我本身唔多鍾意sponge cake, 太light, 我勁嗜甜, 所以甜度ok. 不過sponge cake一陣風就一般. :)

匿名 說...

其實Starbucks同美心的Angel Cake都來自同一間餅房生產

kam*m* 說...

之前試過連去兩間STARBUCKS(中環)都買哂呀~下晝3點幾咋~ 請問你咩鐘數去買?

匿名 說...

WOW~~~ 經你介紹, 我好想好想試呀!! (我係超愛甜的, 也超愛星記)~ 等我得閒睇下邊間星記有哩隻蛋糕, 一定要試到為止 (癲左)~

另, 其實好開心, 最近都看到素顏一如以往般更新日誌, 寫寫吃的喝的玩的, 相信你的生活依然是開心的! 人嘛, 最緊要自己懂逗自己開心啊~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates