最新入手



星期六晚,孤單 shopping 夜,其實又無買過o的咩,
左手邊果堆 samples 係我等師奶仔儲埋o的 coupon 換o既。
(我係港女呀~點丫?呢o的叫知慳識儉喎~)

有最新登錄香港韓國品牌 MIOGGI,
SOGO側邊勁誇 MIOGGI TOWER 就係佢啦,
入到去空無一人,仲新,係咁o架啦~
sales 幫我做o左個 skin test,有點兒戲,都知佢係想sell o野o架je。
白色支裝呢個係骨膠原 night cream,
未試,見 product 價位唔平,平均都$4XX起。

紅色果盒係世上最好用之究極化妝棉,Shiseido o既,
索水,唔甩毛,纖維幼細。
自從有自由行o黎香港就勁斷貨,(o的國內同胞都好識貨呀o下~)
竟然響雅施見有小量倉底貨,$15@,比平時買貴幾蚊,都即入。

而右手邊 LANEIGE 果 3件 product 則要再次多謝好友ML小姐,
除此之外 ML 勁忙中都抽小小時間同我去o左 LANEIGE 揀 product,
我o地去o既係時代對面新專門店。
粉底液係新出品($190@),強調細緻遮瑕度高,尋日用o左,
遮瑕度不俗,但係控油就一般啦,要再試下個份量。
有同色系碎粉,讚在送個外出用case,
唔洗錢wor,IPSAo個o的連舊棉都分開計呀大佬~
另一讚係 sales 十分好禮貌。

同場加影,韓國 LANEIGE 化妝大師即席示範,
勁多人排隊試裝。

(LANEIGE 化妝大師 Dr.王碩九)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates