是日午餐



因為
(一) 減肥,響街食飯90%都係食肉。
(二) 慳錢,太古坊食個(好o的o既) lunch 真係唔係人咁品。

所以,我再次帶飯,做飯盒。
(在這層面上我很有點羨慕跟家人同住的人,
唔駛諗食咩,唔駛自己煮,煮完又唔駛洗碗。)

白灼西蘭花 + 鮮腐竹冬菰筍片炒雞柳

A.白灼西蘭花
1) 西蘭花一棵洗淨切細。
2) 燒滾開水,下少許油鹽,稍稍灼熟,即成。
(放飯盒的菜不用灼得全熟,蔬菜久放會變色變淋)

B.鮮腐竹冬菰筍片炒雞柳
1) 鮮腐竹購自凍肉店,$6蚊一大盒。取適量切段。
2) 鮮冬菰適量,洗淨切粗絲。(或用乾冬菰,亦可,我煮飯從來都是很隨意,有咩煮咩)
3) 梅林牌罐頭筍,$7罐,一個人食廿年也不可能食完,不要買錯油炆的那種,超肥。取適量切片。(我阿媽教學,荀好毒o架喎,同燒鵝同 grade,唔好落咁多,少食多滋味)
4) 雞柳洗淨切絲,醃雞o黎o黎去去都係鷹粟粉油鹽豉油糖,份量自己調,我則喜歡下少許酒吊味。家中只有 black label,照落。:em_34 撈勻調味,放雪櫃30分鐘(最少)等入味。
5) 先燒紅鑊,炒雞絲,見熟,盛起。再用蒜頭起鑊,猛火炒其他材料,炒一陣(um....我無計開時),落雞絲,兜兩兜。
6) 預備蠔油豉油生粉水打獻,兜勻,"給"鑊蓋,待汁收乾,盛起即成。

睇完都知有大量碗碟要洗。:em_41
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates