[轉貼] 佐敦送花婆婆

其實我是看不到那個港台的 link,不過大致上都猜到該位婆婆是個很堅強地自力更新的老人,如果各位有需要送花,不妨考慮一下光顧這位送花婆婆。

-----------------

Post 1
(source from 高登)

話說後日係女朋友生日
想係聽日搵人送札花去佢公司

今日上網搵
又出過去花店問

搵人送埋既閒閒地都要$500左右(11枝)
之後番泥睇左段片(之前上網咁岩搵倒)

http://www.rthk.org.hk/rthk/tv/hongkongstories07/20070415.html

我女朋友番工咁岩係佐敦附近
所以決定去呢個婆婆度買花

今晚10倒去到
婆婆唔係度......
不過我食埋糖水(30mins左右)
佢就番左泥

「一札花$300, 幾遠都送, 過海都送, 咩時間都送」

見倒婆婆個左額腫左出泥....
又稔番段片講
呢個婆婆係自力更生
所以就決定係度買(加上價錢又平d)

講真, 佢一批花買番泥又係錢
又要包紮下
又要花時間搭車
一札花$300佢真係唔賺得幾多.......

你地可能會話「你咁有心既就比錢佢lor!!!」
但你要知道婆婆係想自力更生
想靠自己既能力養自己
我寧願多d幫趁佢好過
一方面又可以令女朋友開心, 一方面又可以幫倒人

希望大家想送花個陣, 都會稔下搵呢位婆婆啦

P.S. 佢開鋪既時間係由下午7點至凌晨5點,
地址: 佐敦吳松街167號地下 (尖沙咀警署對面)

***************

Post 2
(source from 高登)



話說我琴日出post講呢個送花婆婆

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=1192742

今日個婆婆幫我去送花
我話6:30pm左右到就得啦
但可能個婆婆驚唔識路, 一早就去左
佢5:45pm已經到左
一開始佢搵唔倒我女朋友 (因為我女朋友岩岩去個度做, 唔係個個都識佢)

之後佢拓人打比我 (佢冇手提既......)
最後佢都搵倒我女朋友

夜晚我收埋工之後打比我女朋友
佢話好開心
仲話婆婆同佢講左一大堆祝福既說話 (雖然有d佢聽唔清楚)
講真, 今時今日有人幫你送花, 仲幫你一大堆好說話真係好難得

跟住我同我女朋友講左呢個婆婆既故事
佢覺得更加開心
因為收花之餘, 又可以幫倒婆婆, 同埋收倒婆婆既祝福!!!

報告完畢!!!!!!!!
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates