2011上海篇(六) 和平飯店爵士酒吧 The Jazz Bar

在保羅晚飯後,女友們帶我來復修後重開的和平飯店,光顧他們著名的 Jazz Bar。和平飯店這名字聽就聽得多,來的話真是第一次。英文原名 Peace Hotel,新名改為 Fairmont Peace Hotel。去上海,不去舊外灘的話是枉去了,而舊外灘的地標之一,當然就是和平飯店 (我「打車」去外灘都索性說在和平飯店下車)。

百年歷史、中外知名的和平飯店,耗資 5 億港元,前後共用了三年時間復修,於 2010 年 7 月底重開 (即是我上次去上海,離開後不久它就重開了!)。

照片是用光速拍的,怕影響他們演出。看資料,原來樂隊成立於 1980 年,由六位城員組成,每位成員平均年齡都已經 77 歲!不過寶刀未老,他們是我看過最棒的樂隊,你知道香港要找這樣的 big band 有多難?Oh I just love big band so much!  我和我的幾位女友都玩到非常 high。玩得瘋時又說京腔國語,又說客家話 (我聽得懂但不太會講),嘻嘻可能把其他的客人都嚇倒了!

如果愛音樂的,絕對要來!OK,雖然他們的酒調得很差勁,我的那杯 Margarita 難喝的要命!女友說她的的 Mojito 也是很難喝啊~~ 一杯酒連加 15% Service charge 後約 RMB$100 (約HKD$119)。

-------------------------

和平飯店爵士酒吧 The Jazz Bar
地址:黄浦區南京東路20號和平飯店1樓(近中山東一路)
電話:021-6321 6888 轉 6323 0786
舊 Official Site:http://www.peaceshotel.com/
新 Official Site:http://www.fairmont.com/peacehotel
Unknown 說...

如果鍾意聽 jazz 既, 強烈推薦在復興西路 44 號既 jazz club, 我敢講係全上海甚至係全中國最好聽 live jazz 酒 bar, 裝修氣氛都一流, 星期五會係 sha sha night, 星期六係 big band (18人), 一至四就唔同樂隊會玩, 每晚三 set, 由 9:30 pm 至 02:00 am, 我自己最鍾意早段既 three set (鼓 + bass + piano), 訓身推爆介!

另外上海菜有兩間可以去試下, 一間叫蘭心係進賢樓, 另一間叫屋里香係南昌路, 前著好地道家庭式既上海菜, 好好食, 後者係遊客多, 但我敢講佢既上海菜係我食過最好食既, 附近思南路上有一間好寫意既 coffee shop 叫古董花園, 好靚好 relax, 夜晚 8 點後仲要冇乜人, 一 x 流!

yiuyiu 說...

和平飯店jazz bar 要唔要book定台? 我下星期去上海都想去見識下呀!

素顏天使 說...

Bun > book 已 mark! Thanks!

我真係好鐘意我o的讀友們,甚麼人就有甚麼讀友,你都一 x 流!hee hee hee heeeee

yiuyiu > 我上次係 weekday 去,無 book 檯不過現場有 90% 滿, suggest 你打個電話去先。

Unknown 說...

溫馨提示:老人家 jazz 只玩 7 - 930, 之後會係其他樂隊表演。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates