她看戲也一個人看


(香港區 Teaser Poster)

作為《Sex and the City》的 super fans,《SATC》大電影快上畫了,真的是超級期待!我一定要自己一個看一次啦;然後再逼男友陪我看一次 (我從來不認識有直男不是因為老婆女友強逼之下而看《SATC》的),太古城 Director's Club 是個好選擇;約姊妹淘去看多次。


6月5日,Carrie、Samantha、Charlotte、Miranda、Mr. Big,你們都要等我呀!


謝謝同事 C 小姐送我的 premium,有 folder 還有 postcards,如果再送我戲票就好了,嘻嘻嘻嘻。


連 Carrie 也換了新電腦了,這次她用的是 MacBook Pro啊!按這裡可以玩她的電腦。
Unknown 說...

死囉,我老公係基佬?因佢都超鍾意sex and the city,尤其見到劇內靚衫同靚鞋!! 佢已叫friend幫我哋買飛添!

素顏天使 說...

shopgirl > metrosexual he is? <--不是貶意

我認識有看過《SATC》的直佬無一個覺得《SATC》好看是因為衫和鞋喎 (勁插的女主角老呀醜呀就聽得最多),劇情都就有人讚過。

宇宙人 說...

報到, 我都係全程自動波地睇 sex and the city, 最初禁制轉台時"立"下, 覺得幾得意就一直睇.

真係好好笑嘛~!

不過 Samantha 真係老左 D WOR.... =_="

Unknown 說...

素顏天使, that's ok! 我哋呢2個星期仲一齊翻睇SATC season 1-6 DVD...
可能我老公真係有D特別...佢都会睇女性fashion magazine!
佢都好想快D睇電影版,因好想睇D靚衫、袋同鞋...

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates