再說卸妝產品

因之前寫的那篇有關卸妝的文反應不錯,所以把最近用了覺得好用的產品又寫篇分享文。


又是 JUJU Aquamoist 系列,這一瓶是之前蘋果給我推介過的保濕卸妝水。話說我的 Mandom 那瓶卸妝水用完,湊巧我家附近又沒有卓悅,所以就又在屈臣氏尋寶去。想起好友的推介,找買來試試,果然是很不錯的一個產品呢!

強調弱酸性,無色無味,無礦物油和不含動物性成分,就是很溫和的一個產品。

溫和度和潔凈度絕對不輸 BIODERMA Crealine H2O!價錢也比之便宜得多(當然是比正價),屈臣氏賣 HKD$75/200ml,跟日本的價錢差不多一樣。

三者比較的話則是最喜歡 (潔淨度和溫和度計) Bioderma > JUJU Aquamoist > Mandom。但是 Bioderma 香港買正價價錢實在頗貴,因我的用量又多又快,所以取之中道的 JUJU 是一個很好的選擇呢。


申延連結 -- 寫過的 JUJU Aquamoist 系列產品。分別有100% 透明質酸原液Moisturizing Face Powder

********************



另外這一瓶是日本 Kiss Me 卸除防水睫毛液的專用卸除液 (mascara remover),注意哦!這一個「Kiss」和「Me」之間是有 space 的,因為還有另一個叫「KissMe」的牌子也有出產 mascara, 而且聽說也是很好用的。因為包裝上有個華麗風格少女的漫畫頭像,所以這個品牌在中/港/台也有稱作是「凡爾賽」或者是「花漾美姬」。


用法很簡單,就是像擦 mascara 一樣,以「Z」或「W」狀的方法擦在睫毛,稍微待 30 秒,就可以用沾了卸妝液的棉花輕易的擦走。一點力氣都不花!也不怕弄傷睫毛。而且出奇地防敏度很高,不會刺激眼睛,很輕鬆的就可以卸除那些難搞的睫毛膏了。無色無味,成分有作保濕用的野地玫瑰油,和帶滋潤成分的母菊提取物。

價錢約 HKD$50-70 不等,視乎你在哪裡買的水貨啦,總之原價約是HKD$60左右。SaSa或卓悅等均有售。

也有很多的不同日牌都有推出類似的卸防水睫毛液的產品,有空(和閒錢$$)也會多試幾個,再在這裡報告哦~
Yvo! 說...

hi, 素顏, 太好了, 我掙扎買這枝remover好耐, 又怕唔識用...thanks!

有一請教:
"以「Z」或「W」狀的方法擦在睫毛,稍微待 30 秒,就可以用沾了卸妝液的棉花輕易的擦走"
是否指擦了這枝remover後, 要再用落眼的卸妝液才能切底擦走呢?

素顏天使 說...

歐晶瑩 > 我無試過只單一用那個 remover, 不過可以答你的是, 譬如平常只用普通的卸妝液去卸好難搞的那些 mascara, 加了 remover 之後就變得很好卸, 不用用力去/扯/捽.

桃紅三點式 說...

Mandom(滋潤型)、JuJu同Bioderma(藍色)我都有用過呀,三種都感覺好好,但係我做過實驗呢,發現Mandom其實唔係好夠乾淨,可能因為用滋潤型關係。

我平時如果化濃妝,就用油加洗面膏,化淡妝,就用水再加洗面膏;事緣我有排出左好多暗粒,facial小姐話我可能卸妝唔乾淨,叫我中間再加洗奶,我發現原來用完Mandom之後用洗面奶抹,仲可以抹到粉底出黎囉,好得人驚,但另外兩隻都唔會咁。

妳留意下會唔會?要小心呀!

素顏天使 說...

桃紅三點式 > 咁驚? 但我無論用邊個 brand 我都一定會抹到最後一塊綿花都完全無色先停手, usually 會用 5-6 塊. 再即加洗面膏洗面. 如果好濃妝 (都無乜幾可), 我會先用洗面奶抹一次, 再用卸妝水同洗面膏.

咁我又無試過因為卸妝水出暗粒. 但如果我一用淨卸妝油就出事啦, 暗粒即標呀! 藍色油水分離我無問題的.

但講真 so far 最乾淨最穩陣都係 Bioderma, 我用得多又用得快, $$$ 好甘呀~

匿名 說...

juju個隻我都用緊呀, 不過落唔到睫毛液囉, 點都要用左卸眼水卸左眼既makeup先.

反而juju隻水份洗面膏就幾好用呀, 又平, 用起泡網打出泡沫再按摩就行了~

匿名 說...

剛想留言問JUJU & mandom 邊隻好D
就見到有comment呢~
呢度真好
不過印象中好似mandom最平...?!
但好似好耐冇o係SASA見到, 而家係咪得返卓悅有?

Erica 說...

hihi,咁呢,我想問下如果一枝Bioderma 500ml咁計,你用幾耐到左右?講緊可能上班時候才化妝。 咁JuJu 200ml又用幾耐左右啊?

其實我仲想問下,有無一些平平地的面霜適合十到尾至廿頭的女仔架?你知啦,未出身嘛,咁貴又負擔唔起。其實平時唔係好掂面霜,so I have no idea,都不知點入手。幫到手就盡答啦,唔該晒~~

桃紅三點式 說...

素顏,我都係抹都無野先再用洗面奶做測試,結果就係咁得人驚囉。

Bioderma如果妳係用紅色或者綠色,上樓買水貨salon裝500ml好似都係二百幾蚊,平好多,用得過架,但藍色就無咁平囉,我通常見卓悅有就買定幾枝,每枝$130到。

匿名 說...

我的膚質比較適合用卸妝乳,
但這樣能卸得乾淨嗎?
還有哪個牌子比較好?
THX!!!!!!!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates