德記潮州菜館



本來今天晚上是要和男友去西營盤坤記吃煲仔飯,我已經是特地提早到 5:45pm 去拿位子,因不設電話訂座。哪知去到還是全場早給留座,全都爆滿了!哪些人是甚麼時候去的呀?5pm 就去吃晚飯嗎?!

唯有趕緊轉到另一食店去,男友提議說不如去打冷,所以我倆就來了這於西環很有名的長龍小店德記吃潮州菜。好像是兩年前也來過一次,印像中水準也不錯,這裡賣的都是些潮式食品/街坊小菜之類,很受這一帶的街坊歡迎。我倆大概是 6:15pm 進店,那時候還只有兩桌客人,我倆還分到卡座。15分鐘之後,已是全場爆滿了!真可怕。

因為這裡的菜式份量都超大,兩個人吃不完也不能多試,就索性點了個二人餐(HKD$178)試試看。



先來有這鹵水鵝脾拼鹵水豆腐,味道算是不錯。不過鵝脾有骨,也就當然沒有鵝片啖啖肉的好吃,而且碎骨也滿多,吃的時候要小心點。



汕頭鮮味蟹粥,味道不錯,份量也很足。小小一鍋也放了整隻蟹,另外材料有方魚片,肉碎,冬菇之類的。因為蟹殼先被箝碎,吃粥的時候要小心蟹殼。



非常值得一讚的麻辣小黃瓜拼海蜇頭,海蜇頭味道普普通通,可那小黃瓜真的超讚!!看樣子好多一顆顆的川椒粒在旁邊,以為會辣到噴火,原來只是微辣。而且那個醃的味道剛剛好,很對味,生蒜片也是好好吃啊!一點都不覺得辛辣。我一個人霸了整碟來吃,呵呵。



黃金墨魚卷外型滿像旺旺雪餅!!其實我還以為他錯上了反沙芋,雖然不是甜食,但醮的是有很濃麥芽糖味道的潮式甜醬,也蠻特別的。



鮑片扒小棠菜,鮑片也是貨真價實的罐頭鮑片,菜好新鮮,而且份量超大,足3-4人份了。



另外其實我超愛吃這種甜甜的潮州鹹菜,這裡送的都超滿的一碟,吃的很過癮。

服務一般,環境光猛也算清潔。買單連加一 HKD$202,人多來吃划算得多。同樣是套餐,四人餐也只是賣 HKD$220 左右呀!

值不值得垮區來吃則見人見智,個人來說覺得這裡水準不錯且穩定,價錢也見相宜,街坊的話絕對可以常來。

------

德記潮州菜館
地址:西環皇后大道西535號地下
電話:2819 5568
菜式:潮州
備註:逢週一休息
KKdance 說...

看上去很美味喔!由其是那黃金墨魚卷呢~! 很特別! 這令我好思鄉! 回港一定要試試看!

匿名 說...

都係等唔切你 d rosebud salve,我係網上買,仲係wanchai買到個靚靚玫瑰花袋入起,班girlfriend 開心到死
我夜晚搽一浸薄薄係咀咀,第二朝無爆咀,very 骨

多謝你0既好介紹

素顏天使 說...

lulu > 唉, 其實係我太忙 (freelance + 私事) 唔得閒 follow up, 等我之後得閒的先再搞呀.

匿名 說...

以我所知坤記係可以電話訂座架,最近果次光顧坤記係2個月前,依家唔比喇?

我都好鍾意食德記的小黃瓜,少少辣,好開胃架。

素顏天使 說...

玲玲 > 會唔會可以電話訂座先係新規矩呢?? 我近呢三四年每年冬天都有去食一兩次, 次次問次次都話唔比電話留位架喎, 可能係最近呢一年先開始可以?

匿名 說...

我前兩個禮拜先打去電話訂座。再前半年到都係電話訂座。
星期日打去訂唔到座,老闆娘仲同我講話,下次星期日記得要提早兩日訂先有位。
打電話得嫁。

麻煩妹 說...

我以前住西環時, 呢間係我地既飯堂, 好好味又平, 由一間變成兩間孖店. 搬咗之後, 都有返去食過一次, 再後就冇啦, 主要係因為太遠, 附近又冇shoppin點.

英倫肥龍 說...

呢間好野黎, 又經濟.
蠔仔粥好夠味, 有個黃金魷魚都幾好架~ (雖然膽固醇高啲 ~_~)
通常平均每位八/九十蚊, 唔錯.
不過依然係逢星期一休息.

匿名 說...

我都食過,不過我覺得很難食!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates