新玩具


iPhone 3G 在和記的專賣期於上週五已經完結,立即就在 Apple Store 購入了,我買的是黑色 8Gb,HKD$5400,前天剛到手。也有想過買白色 16Gb,不過 HKD$6200 一部手提電話怎麼說都過不到自己的心理關口。


自己加裝的 app 就有這些,連 Chanel 都有,虛榮到爆。

身邊的友人差不多有一半都在使用 2G / 3G 的 iPhone,玩了一個下午,感到科技真的很偉大。拍了照片立即就上傳到 facebook / flickr;友人 H 先生教我用 Simplify,可以聽到大家 iTunes 內的歌曲/playlist/podcast,真的很厲害。但之後友人貴公子話因為他長開電腦 share 歌,Simplify 狂 run 他的電腦,整死了他的一個 hard disk (你知咱們 mac 友要 recover 隻 hard disk 是天文數字啦)!嚇死我。


另外在灣仔一個電腦商場買的皮套,本地不知名出品,只是 HKD$78,但真身質感似貴貨。iPhone touch screen 用強化玻璃做,不易刮化,不用貼上保護貼。但鄙人笨手笨腳,恐防電話高空墮地,還是加個套比較穩陣。

我用的是 Smartone 的 3G data plan,因我本身還有合約未完,就用了 on top 加 HKD$38 那個 plan (免簽約),每天 20Mb 聽起來好像很少,不過在家和 office 都行 Wi-fi,加上我甚少出街,其實都夠用的。

(歡迎用家交流,不過我無 jailbreak 呀。)
匿名 說...

咁0岩0既, 我又係前日入手iphone, 不過我就喺3買0既, 都ok抵, 簽2年約, 用$268plan機價就$2538, 因為我本身係3客戶+用HSBC credit card俾錢再減$400, 所以total都係用左$2138就買到啦, 不過就要困2年囉.
係呢, 請問你d app點入0架?我重未好識用呀, 如果唔介意可唔可以簡單講解下? thanks.
Btw, 第一次留言俾你, nice to meet you^-^

mad dog 說...

我部ipod touch都有chanel同style.com app! :)

匿名 說...

印象中SMV果20mb好似剩係計用Safari黎上網
其他用到data既apps都好似要另外收data錢...

無論係咪都好,總之小心為上SMV果堆條款好古惑嫁....

素顏天使 說...

Ruby > 在有 Wi-fi 或 3G 的情況下,iPhone 選 App Store > Search 或者 電腦 iTunes 內的 App Store download 了你所需的 App 之後再 Sync。

Kly > 係呀 sales 有講淨係 Safari,無辦法啦我仲有約,如果唔係我想轉新果個 HKD$96 IOM plan。

匿名 說...

kyl
無錯數碼通依個上網係要用原廠瀏覽器黎上網 , 而其他果 d app. 係要再計data錢 $15/15mb 但其實正常你明知佢 20mb 一個日你都唔會用佢黎做 d 咩dl 行為啦.. 你要剖機黎 dl 野定係想要黎比自己上網睇野 ? :s 要dl 真係番電腦單好過,,又快d 又易睇d
不過就算佢點樣爆 data 都好都好彩地上限係 $298 唔洗比天文數字
依點佢可能真係做得唔係咁好 , 但係數記for 剩上網已多data過其他公司,, 其他果 可能得60/100mb

重有條款好古惑就好似唔係咁岩了
其實間間公司都有類似既野
而且數記小冊子其實都寫左係 for 瀏覽用 , ahahh 而且網上面都好多人已講係 for 瀏覽用 , 成個計劃幾清楚..
所以都唔係話古惑

匿名 說...

你去銅鑼灣地帶 雙妹嘜對面買張磨沙保護貼, 冇貢多指模

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates