真係估你唔到,呢個 short story 係響報紙風月版(!)見到,
唔知如果真係無o左呢o的外在道德o既制度,
你仲會唔心甘情願 one on one 咁留響我身邊呢?

不過我唔敢問。
.......................................................................


(節錄)

「 我 看 了 一 篇 報 道 , 說 一 夫 一 妻 制 很 虛 偽 , 而 且 會 在 三 十 五 年 後 被 淘 汰 。 」 你的 思 緒 總 是 跳 動 不 停 , 忽 然 說 到 別 的 話 題 上 。


「 也 許 吧 ! 因 為 那 違 反 人 性 。 可 是 , 道 德 本 身 就 是 違 反 人 性 的 不 是 嗎 ? 這 麼 說, 我 們 就 不 需 要 道 德 觀 。 」


「 如 果 沒 有 道 德 , 也 沒 有 責 任 , 而 情 人 仍 願 意 留 在 身 邊 , 那 才 是 真 正 的 愛 情 。」 你 很 堅 定 地 說 。


「 沒 有 道 德 、 沒 有 責 任 , 我 依 然 願 意 留 在 你 身 邊 。 」 我 告 訴 你 。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates