種子 (torrent)

對唔住各位!如果有人因為我推介而睇o左《長恨歌》,
我十二萬分致歉!
......因為我都未睇,但係連我一眾酷愛藝術電影朋友都睇到媽媽聲喎......
我唔敢買飛呀 :p




(以下全部 copied from a newsgroup)

長恨歌周日單日收只 38萬
由 鄭 秀 文 主 演 的 《 長 恨 歌 》 周 日 單 日 收 只 38萬 ,
累 積 4日 票 房 約 150 萬 元 ,
有 關 方 面 認 為 當 局 應 該 立 即 修 例,
檢 控 非 法 下 載 電 影 的 市 民,
以 維 護 香 港 製 片 商 的 利 益。

《神話》累 積 票 房 榜 排 第 2
另 外 ,由 成 龍 擔 大 旗 的 《 神 話 》 ,
雖 上 映 了 12 日 , 但 票 房 走 勢 仍 相 當 硬 淨 ,
周 日 收 100萬 元 ,
累 積 票 房 約 1200萬 排 累 積 票 房 榜 第 2位 ,
首 位 是 上 映 已 53日 的 《 朱 古 力 掌 門 人 》 ,
收 超 過 1500萬 元 。

────────────────

新聞組o的人講o左一句好好笑o既o野, 就係......
《長恨歌》根本未見過種子!反而《神話》就有!:em_34

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates