搞出o野

我好少 post 歌詞,但係呢首真係好無得頂,
我有好多朋友真係咁講o野o架~哈哈哈~
"搞o的o野" "飲o的o野" " 手羅 o的o野" "傾o的o野"


林海峰《搞出0野》(o黎自大碟《三字頭》)

一早起身又唔願起身 返到公司又唔想做o野
對住阿姐 唔想做o黎做去 都係o個o的o野
成副機器 唔想日做夜做 啤啤啤 咁點呢? 嘿 咁點呢?


越o黎越hae 唔想越o黎越pair 我係一條龍 唔係一條蛇
唔要等車 行快兩步去 搵o下自己要o既o野 搵阿星爺
歎杯熱茶咖啡 嗲嗲嗲 我o地要 搞o的o野 yeah 搞o的o野


喂 出o黎飲杯o野啦喂 圍埋傾o的o野啦喂 一齊度o的o野啦喂
諗o下搞o的乜o野啦喂 一世打工似乜o野 一於要做返o的o野
諗o的o野 傾o的o野 搞o的o野 唔想hae


大人做o野 夾手做壇大o野 勇就好夠勇 唔夠水喉啡
唯有隊啤 人醉我又醉 嘔到大家猛作o野
搵李嘉誠夾錢去月球發展 嗲嗲嗲
我問你 喂 你嗲乜o野 嘿 嗲乜o野


喂 出o黎飲杯o野啦喂 圍埋傾些0野啦喂 一齊度些o野啦喂
諗o下搞o的乜o野啦喂 飲到個身體傾斜 班友掛住開心hae
諗乜o野 傾乜o野 搞乜o野 hae hae hae

落翠華 上文華 相約舊同學 叫杯茶 吹水到家
大生意 咪猶豫 先集資 然後搞上市 講得夠誇
無聊騎呢旦散有乜用 就襯興奮去衝動
做個好夢發夢會成功


喂 炒埋公司個老細 圍埋一班獻獻計 搞壇大單o野架勢
諗o下退休點歎過世 呢舖實掂過碌庶 咁高興仲講乜0野
飲杯o野 飲jar o野 飲打o野 yeah yeah


喂 出o黎飲杯o野啦喂 圍埋傾o的o野啦喂 一齊度o的o野啦喂
諗o下搞些乜o野啦喂 講過幾多幾多o野 把口咁大吹乜o野
一邊hae 終於會 搞出o野 yeah yeah yeah

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates